zondag 5 mei 2013

My weekly update mei #1


Deze week was het de laatste koninginnedag. Ook ik heb dit gevierd, en wat was het leuk!





Maandagochtend lekker douchen en de producten van Natuurlijk Puur uittesten, Bella kwam me gezelschap houden haha.


Mijn vriend moest tot vier uur werken dus zijn we daarna nog even de stad in geweest. Daar kwamen we nog twee vrienden en zijn zusje tegen, gezellig!



Er was een podium op de Markt gezet en daar traden de hele dag verschillende bandjes op. 



Wat een drukte! Dit was de eerste keer in drie jaar dat ik koninginnedag in mijn eigen Delft vierde. Meestal gingen we met een groep naar Amsterdam maar omdat mijn vriend moest werken besloten we om gezellig Delft in te gaan.



Dinsdag heerlijke spaghetti met mijn vriend z'n zelfgemaakte saus!



En als toetje: yoghurt met verse aardbeien!





Tijd voor een nieuw lakje!



We krijgen altijd een hele berg qua folders binnen. Die lezen we dan altijd als we in bed liggen.


Konijnenhok weer lekker schoongemaakt!



Luilakjes.



Leuk aanzicht als je op zondag de woonkamer binnen komt.



 Zaterdagavond kwamen er twee vrienden langs om film te kijken en even bij te kletsen. Ik had helemaal niks in huis en omdat het dodenherdenking was, was er ook geen supermarkt open. Dus maar even langs mijn ouders gegaan om wat in te slaan!



 Paar biertjes gedronken.



Nieuwe tattoo! 


Dit was mijn week, verder eigenlijk heel rustig en heb veel gewerkt. Het wordt gelukkig weer mooier weer, daar worden we allemaal wat blijer van!

& wat hebben jullie gedaan met koninginnedag en deze week?

XO




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!