zondag 22 september 2013

My Weekly Update september #4

Zoals jullie weten was ik een weekendje met mijn ouders in het Gelderse Putten. Ik heb het ontzettend naar mijn zin gehad. Jullie hebben al een aantal foto's gezien maar hier volgen er nog een paar.


Zondag hebben we heerlijk door de bossen gefietst. Ik heb hier echt jeugdherinneringen aan, kilometers door de oneindig lange bossen fietsen, frisse lucht, de stilte .. dat vind ik zo bijzonder. Nog leuker was dat ik dit nu kon delen met mijn vriend die er ook bij was. Mijn ouders hadden hun eigen fiets meegenomen en aangezien mijn vriend en ik geen fiets hadden huurden wij een tandem. Hoe burgerlijk? 



Hier even wat foto's die ik met mijn Canon heb gemaakt.
 Boompjes knuffelen!




 Jaaaaa ik ga het leren, fotograferen met mijn camera hihi.


Hoe lief is dit schaapje?


 Hoe kun je dit nu niet mooi vinden? Echt, als ik weer in de bossen ben besef ik me weer hoe erg ik dat heb gemist.


Ook aan dit weekendje kwam weer een einde .. helaas. Ik moest echt een paar dagen even wennen om weer thuis te zijn. Vond het zo fijn om weer een paar dagen zo dicht bij mijn ouders in de buurt te zijn dat het gewoon raar was dat ze er niet waren. Gelukkig vrolijkten burrito's me wel weer op!


 En helemaal als het toetje dan een citroen kwarktaart pudding is. 


 De hele Essence Gel Nails at Home set in huis, testen maar!


 Armcandy!


 Irritant als apparaten in de sportschool defect zijn ..


 Een konijn in een zak met hooi, waar gaat het mis zou je denken?


 Nou meneer konijn was heel slim. Er zat namelijk een stuk wortel in de zak verstopt! Ik was helemaal vergeten dat 'ie erin zat dus vind 't nog knap dat hij hem gevonden heeft. Je ziet hem denken: 'That's why I did it'!


En tot slot nog even deze twee lekkere kontjes!


Vandaag ga ik onze kat Bella eindelijk weer ophalen. Toen wij het weekendje weg waren, hebben we de konijnen naar de buren van mijn ouders gebracht. Bella heeft een weekje bij mijn zus gelogeerd en dat ging erg goed! Ik mis haar alleen wel heel erg dus ben ik heel blij dat ze morgen weer hier is. Dus bereid je volgende week voor op een aantal 'Bella foto's'!

Ik wens jullie allemaal een fijne zondag!
XO




2 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie!