vrijdag 13 september 2013

Zwitsal Slaap Zacht

Aaaaah mijn liefde; Zwitsal. Ik kan werkelijk geen genoeg krijgen van dit merk. En al helemaal niet toen ik de nieuwe lijn 'Slaap Zacht' ontdekte. 


Jaja ik weet het, Zwitsal is officieel bedoeld voor baby's en kleine kindjes. Maar och ik kan me echt niet inhouden als ik de tubetjes, pompjes, flesjes en potjes met dat lieve babyhoofdje erop zie. 

De Slaap Zacht lijn van Zwitsal is ervoor bedoeld je kindje lekker te laten slapen. Want als je baby lekker slaapt, slaap jij ook lekker. En daar gaat het om toch? Deze producten bevatten lavendel en kamille die een rustgevende werking hebben. Je kindje, of jij in dit geval, komt dan heerlijk tot rust en val je daarna snel in slaap. 



Slaap Zacht komt met drie producten:

- Bad-& Wasgel: €4,99
-  Massage Oliegel: €4,85
- Body Crème Lotion: €3,69


De ingrediënten. Zoals je ziet zit er wel degelijk lavendel en kamille in, helaas niet zo veel. Wat ik fijn vind aan dit product is dat je het zowel in bad als onder de douche kunt gebruiken. Aangezien ik geen bad heb is dit helemaal een plus!


De bodylotion is mooi vol en romig. Het voed mijn huid goed en laat een heerlijk kalmerend geurtje achter.




En als laatste de massage olie. Hier was ik helemaal benieuwd naar! De olie ruikt goddelijk en werkt erg goed. Niet alleen is het rustgevend maar het is ook niet té vet. 



De bekende ingrediëntenlijst. 


De producten vind ik stuk voor stuk lekker. Zwitsal komt ook na wat het beloofd, het kalmeert en zorgt ervoor dat je je helemaal ontspannen voelt. Ik vind dit ideaal voor als ik ga slapen. Eerst douche ik met de wasgel, ik smeer me in met de bodylotion en als ik er nog zin in heb laat ik me nog even heerlijk masseren met de olie. Klaar om naar dromenland te gaan!


De nieuwe 'Slaap Zacht' van Zwitsal is te koop bij iedere drogist. 




6 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie!