dinsdag 29 oktober 2013

Kneipp Douche Foam

Volgens Kneipp zijn er vijf dingen essentieel om een gezond en gelukkig leven te leiden: stromend water, planten en kruiden, beweging, voeding, & balans tussen lichaam en geest. Deze elementen staan dus ook centraal in alle producten van Kneipp. Zo ook bij de gloednieuwe douche foams, ik kon natuurlijk niet wachten en kocht beide varianten. 


 Kneipp komt met twee nieuwe producten. De mint eucalyptus en de lavendel douche foam. 




Zeg nou zelf, de flacons zien er toch al leuk uit? Op elk busje staat een afbeelding van het ingrediënt wat erin verwerkt zit, mint & eucalyptus en lavendel dus. 


Laten we beginnen met de lavendel foam.


 Het stukje tekst van Kneipp nodigt al meteen uit om onder de douche te springen. 


De ingrediënten. Sorry voor de slechte foto, licht wilde totaal niet meewerken.  


 De opening van de douche foam. Gewoon een kwestie van op de bovenkant drukken. 


Hello, foamy foam!


Ik houd van dit soort schuim. Het is anders dan de meeste douche foams, dit schuim is iets zwaarder en compacter maar voelt heerlijk aan op mijn huid. 


De mint eucalyptus douche foam.




De ingrediënten lijst.


Beide heb ik onder de douche uitgeprobeerd en ze zijn verr-ukke-lijk! De lavendel ruikt ontzettend fris evenals de mint foam, je krijgt hier echt meteen een heerlijke oppepper van. Ze verzorgen mijn huid en maakt het goed schoon. De geur blijft ook nog even na hangen, dit vind ik in dit geval helemaal niet erg. Aanraders dus!

De Kneipp douche foams zijn te koop bij de drogist en kosten €6,99 per stuk.




4 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie!