zondag 6 oktober 2013

My Weekly Update oktober #1

De eerste week van oktober! En wat was het nog lekker weer, hier heb ik dan nog eventjes van genoten. 


Tegenwoordig heb ik fietstassen op mijn fiets en wat is dit fijn zeg! Ik ben vaak degene die boodschappen doet en dan is het wel zo fijn als je niet met half verlamde armen van de zware tassen thuis aan komt. 


 Ik besloot weer eens scones te maken. Helemaal zelf gemaakt met clotted cream en aardbeienjam.


 Zelfgemaakte tomatensoep met room en pitabroodjes.


Ik heb zo gelachen toen ik dit 's ochtends aantrof. Bella eet alleen maar vers voer, dit betekend afvalvoer gemaakt van resten en botten van bijvoorbeeld konijn, kip, eend of makreel. Nu wisselen we elke keer af van voer maar daar moet ze dan altijd even aan wennen en soms eet ze dit dan gewoon niet. Net als deze ochtend toen trof ik alle brokjes en daarbovenop haar speelmuis op haar verse voer aan. Zo van: 'Pff, hoe durf je me dit voor te schotelen?'. Haha, katten blijven eigenaardig.


 Daar zit ze hoor, de queen van de vensterbank. 


Sporten! Het gaat steeds beter en elke keer doe ik er een paar kilo bij. Vind het belangrijk dat je jezelf met sporten ook elke keer blijft uitdagen.


Vrijdagavond ging ik weer eens gezellig met mijn beste vriendin de stad in. Het was nog lekker warm buiten dus besloten we op een terrasje te gaan zitten. 


 Zaterdag even op bezoek bij mijn oma.


Kunst nagels testen van het Kruidvat!

& dat was mijn week alweer. Helaas niet zoveel foto's, sorry hiervoor! Vandaag is mijn oma jarig, 90 jaar word ze alweer. We gaan met z'n allen koffie drinken en er een gezellige dag van maken. 

Wat gaan jullie vandaag zoal doen. Een luie zondag of .. ?

XO




3 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie!