zondag 20 oktober 2013

My Weekly Update oktober #3

Wat een vervelende week was dit. Ik werd halverwege heel erg verkouden, dus de bank en het bed waren mijn beste vrienden. Gelukkig werd het na een paar dagen wat beter, niet dat ik er iets aan had want ik heb deze week 6 dagen gewerkt. Natuurlijk heb ik wel een aantal foto's gemaakt!



 De konijnen kwamen me gezelschap houden op de bank. Peanut ging er ook maar even bij liggen.


Zondagavond at ik bij mijn ouders. Mijn moeder maakt ieder seizoen de salon tafel helemaal gezellig. Dit keer stond er een mandje met kastanjes, bladeren en allerlei andere herfstige dingen. Dit pompoen lichtje komt je misschien bekend voor; die heb ik namelijk ook. Hebben we samen een keer in de Intratuin gekocht. Hij blijft leuk!


 Mijn moeder maakt serieus de lekkerste lasagne van iedereen!


 Tsja en toen sloeg de verkoudheid toe. Verstopte neus, keelpijn, hoofdpijn .. blegh wat haat ik dit toch. Dus dan maar op de bank met een kopje thee.


 Bella kwam bij me liggen. Ik vind het net lijken alsof ze lacht met dat mondje haha.


's Avonds nog even tv kijken op de Ipad. Dit vind ik altijd zo heerlijk. Ik kan nooit meteen slapen dus kijk ik altijd nog even tv zodat ik makkelijker in slaap val.


De C1000 supermarkt waar wij altijd boodschappen doen is nu Jumbo geworden. Gelijk even boodschappen gedaan & Bella is ook 'pro' Jumbo volgens mij.


Ik kocht meteen een nieuw basilicum plantje. Deze is echt onmisbaar voor ons, wij eten vaak Italiaans en daar móet altijd verse basilicum in!


Donderdagavond aten we bij mijn schoonfamilie in Schipluiden. Voor en na het eten hebben we nog even Singstar gespeeld op de Wii. Wat heb ik gelachen zeg, echt een heel leuk spel!


 Onze kruidnootjes waren alweer op, dus werd het weer tijd voor nieuwe!


 Mijn drie beste vrienden gedurende deze week; Tijm siroop, Otrivin neusspray en honing voor door de thee.


Vrijdagavond hadden we écht geen flauw idee wat we moesten eten. We stonden bijna op het punt om pizza of patat te halen maar toen zagen we in een aflevering van Rudolph's Bakery (op 24Kitchen) deze broodjes. Texaanse bollen met mayonaise, avocado en gekookt ei. Beetje zout en peper eroverheen en klaar. Het was echt heerlijk dus dit gaan we zeker nog een keer maken!


 Ergernis in huis; de overvolle papierbak.


 Zo niet charmant maar zo lekker warm .. mijn Spaanse sloffen.


En de zaterdagavond is geen zaterdagavond zonder Ik hou van Holland. Het was de laatste aflevering van dit seizoen alweer. We hadden een lekker stukje kwarktaart en thee erbij, heerlijk! 

Vandaag ga ik even Den Haag in om wat te shoppen. Als ik terug ben ga ik toch maar eens beginnen met het huis schoonmaken. Moet ook gebeuren! Vanaf morgen mag ik weer vrolijk 6 dagen werken, ach het geld moet ergens vandaan komen toch?

Wat gaan jullie allemaal doen vandaag en komende week?

XO




6 opmerkingen:

  1. Heel leuke foto overzicht! Wat is Bella cute, en inderdaad, het lijkt wel alsof ze lacht :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat rot dat je ziek bent geworden! Hopelijk heb je vandaag een leuke shopdag gehad!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die pompoen, haha. En ik heb hier ook altijd standaard een verse basilicumplant staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuk om van die foto overzichtjes te zien!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!