zaterdag 9 november 2013

Maxfactor CC Cream

Een nieuwkomer tussen al het BB cream en foundation geweld. De CC cream. Meerdere merken hebben er al een in hun assortiment, zo ook Maxfactor. Ook ik was heel erg nieuwsgierig naar het effect. Daarom testte ik de CC cream van Maxfactor.



BB cream, CC cream .. pff het is me nogal wat met al deze creams. Wat is een CC cream nu precies? CC staat voor Colour Correcting en zorgt ervoor dat er een een correctie in je huidtoon plaats vindt waardoor de huid er gezonder, minder rood/vaal gaat uitzien. Ook zit er vrijwel altijd een SPF in een CC cream en maakt het je huid egaler en zorgt voor meer hydratatie. 


 Van deze CC cream zijn drie kleuren te verkrijgen:

- 40 Fair
- 50 Natural
- 75 Tanned

Na weer even uitproberen besloot ik voor de middelste kleur te gaan. 


De CC cream komt in een klein zwart tubetje. Vind het idee van deze opening niet heel erg fijn. Het wordt snel vies, let erop dat je dit dus ook wel eventjes schoonmaakt na gebruik. Het is op zich niet heel storend maar vind zelf een pomp flacon wat fijner. 



 De CC cream heeft dezelfde structuur als een BB cream. Vloeibaar maar ergens toch romig. 


Vond het effect op mijn hand mooi, dekkend maar niet té. 


Hier zie je mijn huid zonder make-up. 


En nog een make-up loze foto. (altijd leuk haha)


En hier mét de CC cream!




Even voor de duidelijkheid, ik heb hier nog geen concealer of poeder op mijn gezicht aangebracht. 


Op deze foto draag ik mijn oog en lip make-up. 




Wat vind ik nu van deze Maxfactor CC cream? Ik ben blij verrast met het effect. Had niet verwacht dat 'ie zo dekkend zou zijn en mijn huid zo mooi egaal zou maken. Deze CC cream kun je zowel met je handen als een foundation kwast aanbrengen. De cream verdoezelt roodheid en dit komt mij ontzettend goed uit. Als ik me al iets teveel inspan krijgt mijn huid gauw een rood blosje en hoe leuk sommige mensen dat misschien vinden, ik erger me er kapot aan. Dan is dit product voor mij echt een uitkomst! Bovendien kun je deze CC cream makkelijk met je handen aanbrengen w

De Maxfactor CC cream kost €13,99 en is te koop bij de drogist.








2 opmerkingen:

  1. Ik vind het er mooi uitzien!! :) Jij hebt al een hele mooie huid dus jij hebt ook eigenlijk niet meer nodig dan dit, ik ben jaloers haha! X

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!