zondag 22 december 2013

My Weekly Update december #4

Deze week was ik ´vrij´ van werk. Ik kan helaas nog steeds niet werken door mijn gekneusde arm. Gelukkig heb ik wel wat (leuke) dingen kunnen doen.



Cake bakken is nog nooit zo moeilijk geweest met één arm haha. Ik probeerde de nieuwe cake&koek. Hij was heeerlijk!



 Oh deze dingen zijn zo verslavend. 


 Ik had wat boeken besteld op bol.com die kwamen binnen!


Leesvoer! Ik heb de laatste tijd een aantal boeken besteld omdat ik natuurlijk binnenkort naar Australië ga en dan denk ik wel wat meer ga lezen. Vooral in het vliegtuig. 



 Ze zijn er weer, kerstboom broodjes! 


Woensdag gingen mijn moeder en ik met mijn vader mee naar z'n kantoor. Daar is laatst heel veel verbouwd en dus gingen we even kijken hoe het eruit zag. Al het personeel mag gewoon gratis Ben&Jerry's pakken. O MY!


 Bij de Ben&Jerry's Volkswagen. 


Lunchen! Ze hebben daar altijd super lekker eten wat je zelf mag pakken. Ik had hier koude tonijnsalade met penne, een tomaat, mozzarella en basilicum salade & kaaskroketjes. Vooral de kroketjes waren heerlijk. 



Woensdag ging Serious Request weer van start. Ieder jaar zit ik rond deze tijd weer 27/7 voor de tv. Als ik naar bed ga kijk ik altijd nog even op de Ipad. 



Naar de Primark! Daar had ik echt heel erg naar uitgekeken. Inmiddels heb ik hier al een shoplog van online gezet. Klik hier om deze te bekijken. 


 Met de drukte viel het gelukkig mee. 


 Lekker relaxen op de bank.


 Over iets minder dan drie weken zit ik in dit vliegtuig. Spannend!


 Ik ben begonnen in dit boek en bij de eerste paar bladzijdes was ik al ontroerd.


Our Moment van One Direction. Ik heb 'm gekocht, hij is zó lekker. Als je het doosje openmaakt zit er een kaartje in met een kort verhaaltje en de handtekeningen van de jongens. Leuk gedaan!



 Vind het flesje zo lief! Check dat kroontje. 


Zaterdagavond kwam mijn vriend thuis van z'n werk met een enorm uitgebreid kerstpakket. Hij werkt bij een kaasboer en er zat allemaal lekkers in; truffelmosterd, chips, een kaasplankje, kaasjes, nougat, kaasmesjes en nog veel meer. Zo gaaf!

Vandaag wordt weer een hele leuke dag want ik ga nóg een keer naar de Primark. Dit keer ga ik gezellig met m'n vriend. Toen ik was geweest afgelopen donderdag had ik hele leuke dingen voor hem gezien maar vind het qua maat altijd moeilijk om dingen te kopen. Dus hebben we besloten om gezellig samen te gaan.


Wat zijn jullie plannen voor vandaag?
XO




1 opmerking:

Bedankt voor je reactie!