zondag 12 januari 2014

My Weekly Update januari #2

De laatste Weekly Update die ik in Nederland zal schrijven. Wat een gek idee! Deze week was echt een gekkenhuis. Ik probeerde zoveel mogelijk met vrienden af te spreken, moest nog werken, inpakken, naar mijn oma, spullen uit huis halen, huisdieren verhuizen .. Deze week was craaaaazy! 




 Donderdag ging ik met mijn beste vriendin thuis sushi maken. Leuk! En het was nog lekker ook. 


 Cheesecake gemaakt, zo ongelooflijk lekker! 


 Thee met cheesecake, best combo ever.


 Teennagels een kleurtje geven met Essie Chocolate Cakes.


Ik moest mijn computer helemaal leeghalen. Mijn oom zou mijn hele computer weer opschonen en een nieuwe Windows versie erop zetten. Wat een werk om alle bestanden op een externe harde schijf te zetten, pff. Om kwart voor 3 's nachts was ik eindelijk klaar. 


Vrijdag moest ik nog wat laatste dingetjes in de stad halen, ik vroeg mijn moeder om gezellig mee te gaan. Bij Coffee Company kreeg ik deze schattige cappuccino. 


 En mijn moeder deze caramel cappuccino.

 Goede Tijden Slechte Tijden terug kijken. Ik loop heeeeeel erg achter.


Vrijdagavond hebben mijn vriend en ik weer eens bij mijn oma gegeten. Ze maakt dan altijd ons favoriete eten: vermicellisoep, bloemkool met gehaktbal en komkommers.


 Als verrassing lag er een cadeautje bij mijn bord. Dropjes en pepermunt! Echt een oma cadeautje, hihi. 


 Als toetje hadden we een lekkere frambozen pudding.


Selfie in het zonnetje. 


Koffer inpakken voor 7 maanden = CHAOS!

De huisdieren zijn nu verhuisd dus hebben we wat meer ruimte om alles in te pakken en bovendien ons hele huis schoon te maken. Nu ben ik vooral bezig om alle was weg te werken en te zorgen dat ik alles heb ingepakt. Wat een klus is dit zeg, ik blijf alles 100x nakijken omdat ik bang ben dat ik iets vergeet. Natuurlijk neem ik niet alles mee, juist omdat we zo lang weggaan kan ik makkelijk daar dingen kopen als het nodig is. Anyway, het worden nog een paar hectische laatste dagen maar heb er wel vertrouwen in dat we uiteindelijk opgelucht het vliegtuig instappen. 

De volgende Weekly Update zal dus vanuit Australiƫ zijn! Ik moet dan nog wel even uitvinden hoe ik alle artikelen online zet i.v.m. het tijdsverschil maar dat komt wel goed.

Iedereen nog een fijne zondag & I'll see you from down under!

1 opmerking:

  1. Zelf sushi maken is erg leuk, doen wij ook weleens. En Australiƫ, wat gaaf zeg! Heel veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!