zondag 23 februari 2014

My Weekly Update februari #4

Goedemorgen allemaal! Vandaag heb ik een hoop foto's om aan jullie te laten zien. 



Ik heb ook nog een hoop foto's van vorige week. Die kreeg ik er helaas niet in bij de Weekly Update van afgelopen keer maar hier zijn ze alsnog. Vorige week zaterdag waren we weer in Melbourne en gingen we even shoppen bij Myer, een soort Bijenkorf. 


's Avonds gingen we eten bij een soort Mac Donalds maar dan met Mexicaans eten. Heel leuk en gezellig!




Als je hebt besteld krijg je een nummer mee wat je op je tafeltje zet. Zo weten ze precies welke bestelling bij welk tafeltje hoort.




We namen allebei een burrito met vlees en guacamole. 


En hij was verrukkelijk! 


Het eten ging bij mij al twee weken niet helemaal zonder slag of stoot omdat ik een enorme zweer in mijn mond had. Uiteindelijk is wel weggegaan maar man wat zijn die dingen irritant. 








Na het eten gingen we naar de film Wolf of Wallstreet. Die wilden we in Nederland al heel graag zien maar dat hebben we toen niet meer gered. Dus zijn we hier maar gegaan. Super goede film!




We hadden met eten en drinken een Valentine's Deal genomen wat inhield dat we buiten de popcorn en cola nog een doosje Maltesers kregen. Yummie!




Die dag deed ik nog twee aankopen waar ik ontzettend blij mee ben. Als eerste een lichtblauwe Ipad case van Forever New. Mijn oude Ipad hoes was kapot gegaan. En een luchtje van Chloé, goddelijk!


 Lieve Tuby houd me gezelschap tijdens de vijf dagen dat ik alleen in het huis ben. 


 Ik ben een tijdje geleden begonnen in het boek 'Paaz', tot nu toe heb ik een beetje moeite om erdoorheen te komen. 


Donderdagavond begon het ineens als een gek te regen. (ja je ziet het goed, dat is gedeeltelijk onze was die nog buiten hangt haha) Het heeft onophoudelijk doorgeregend, ik vond het wel even lekker. 


Ik ben deze week helaas bijna alleen maar ziek geweest. Als ik wakker werd was ik heel erg misselijk en ik was erg moe. Gedeeltelijk van de heimwee gok ik, dat wordt toch wel steeds erger ...


Zaterdag voelde ik me wel iets beter en zijn we de stad weer ingegaan. Als avondeten besloten we naar de KFC te gaan waar ik maar een paar kipstukjes at, ik wilde niet teveel eten i.v.m. mijn misselijkheid.


In Melbourne was het 's avonds White Night. Dat hield in dat er van 7 uur 's avonds tot 7 uur 's ochtends van alles te doen was op straat. Optredens, toneelstukken, straatmuzikanten etc. Ik heb nog nooit zoiets meegemaakt, wat was het druk. Ongeveer een half miljoen mensen komen ieder jaar op dit spektakel af.




 Drukte!




Mijn vriend en ik zaten na te denken wat dit nu voor iets was. Volgens mij is het God (of Jezus) die iets in de lucht houd en allemaal mensen eromheen die foto's maken met hun smartphone. Ik vond het wel grappig bedacht.




 Voordat we naar huis gingen haalden we nog een bakje patat. 




Dat was het voor deze week! Wat hebben jullie de afgelopen week gedaan?
XO




2 opmerkingen:

  1. Wat heb je veel leuks gedaan de voorbije tijd, tof om te zien! En oooh wat is Tuby een cutie, met zo'n schatje in als gezelschap voel je je toch nooit eenzaam eh :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!