donderdag 27 februari 2014

Nieuwe Nivea Sensitive

Nivea .. ik heb zelf een beetje gemengde gevoelens bij dit merk. Geen idee, soms probeerde ik een product en dan was ik er toch niet helemaal tevreden over. Nivea komt met de nieuwe Sensitive gezichtslijn en is speciaal ontwikkeld voor de gevoelige huid. Bovendien zit er ook een micellair water bij. Ik was gelijk heel benieuwd!


Alle producten van Nivea Sensitive zijn vrij van parfum, kleurstoffen en parabenen voor een hele milde maar toch effectieve werking. Het vermindert de drie tekenen van een gevoelige huid; roodheid, droogheid en trekkerigheid.  


Handig:
Wil je weten of jou huid geschikt is voor deze nieuwe lijn? Doe de test


Naast L'Oreal en Garnier komt ook Nivea met een micellair water. Dit verwijdert op een milde maar grondige wijze je make-up. Verder reinigt en kalmeert het de huid. Wat fijn is van dit product is dat je het niet hoeft af te spoelen. Ideaal voor bijvoorbeeld 's avonds als je geen zin hebt om heel uitgebreid te reinigen maar het wel goed wilt doen. 
Prijs: €5,99


In je reinigingsritueel kom je niet ver zonder reinigingsmelk. Deze melk zit vol met druivenpitolie, dit maakt je huid weer heerlijk zacht en houd de natuurlijke balans van je huid in stand.
Prijs: €5,49


Deze dagcrème is verrijkt met zoethoutextract en druivenpitolie waardoor 'ie extra hydrateert en effectief de drie tekenen van een gevoelige huid vermindert. Wat me gelijk opviel aan de crème is dat het in een tube zit. Handig! Ik vind potjes vaak toch wat onhandiger en onhygiënisch, bovendien is het veel beter doseren met een tube. Niet geheel onbelangrijk, deze dagcrème bevat ook nog eens SPF15. Go Nivea! 
Prijs: €7,99



In de nachtcrème zit net als de dagcrème druivenpitolie en zoethoutextract. Ook deze crème zit in een handige tube. 
Prijs: €7,99

Nu al ben ik ontzettend enthousiast over de nieuwe producten. Ik ben zelf al een tijdje de kluts kwijt wat voor huidtype ik nu eigenlijk heb. Zeker nu ik hier in Australië zit heb ik het idee dat mijn huid in de war is door de veranderde weersomstandigheden. Ik kwam van de kou ineens in de warmte, de ene keer is het droog maar ik blijf vettige zones houden. Ik heb de test gedaan en het blijkt dat mijn huid geschikt zou zijn voor deze lijn. Dat is mooi! Dan kan ik dit uitproberen als ik weer in Nederland ben. (de producten zijn hier, voor zover ik weet, nog niet te koop helaas.) Wil je eens kennis maken met de Sensitive producten? Vraag dan hier een sample aan!

De Nivea Sensitive producten zijn vanaf nu bij de drogist te koop.





1 opmerking:

  1. ik vind nivea wel een fijn merk en ben wel nieuwsgierig naar deze nieuwe producten!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!