dinsdag 29 april 2014

The Beauty Bakery's Perfection Cream

Nachtverzorging voor mijn huid heb ik echt nodig. Ik heb meerdere producten gebruikt maar ik heb nog niks ontdekt wat mijn huid echt voedde en verzorgde. Toen ik de Perfection Cream van The Beauty Bakery testte dacht ik dat dit misschien wel eens ideaal kon zijn voor 's nachts.


 Wat The Beauty Bakery zegt over de Cream:
'A jar of skin food to glow from dusk 'till dawn. De perfecte crème is rijk aan herstellende, voedende ingrediënten die de huid zuiveren, intensief voeden en in topconditie houden. Maar ook luchtig van van structuur en licht is zodat hij snel intrekt en geen vettig laagje achterlaat. Als hij dan ook nog een matterende werking heeft en een egale, fluweelzachte, gezonde glow geeft, heb je Mr.Right te pakken.'


 Als je de deksel van het potje afhaalt snap je inderdaad wat The Beauty Bakery bedoeld met fluweelzacht. Dit ziet er toch uit om op te eten? 




De crème is luchtig en zacht en smeert gemakkelijk uit. Bovendien maakt de crème zijn belofte waar dat 'ie snel intrekt en niet vet aanvoelt. 


Ik gebruik de Perfection Cream altijd nadat ik mijn make-up 's avonds heb verwijderd. Ook zorg ik dat ik mijn nek ermee insmeer, mijn huid voelt dan zijdezacht aan en 's nachts heeft de crème genoeg tijd om goed in te trekken. 

De Perfection Cream is niet meer te koop, ik kreeg deze in de Chrismas Box, maar er zijn online nog andere crèmes te koop. 







4 opmerkingen:

  1. De creme lijkt me ontzettend fijn! Goede review heb je geschreven. Jammer dat hij niet meer te koop is!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goeie review, maar wel jammer dat je hem pas schrijft als het product niet meer te koop is.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goeie review, jammer dat 'ie niet meer te koop is.
    Lijkt me een hele fijne crème.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. deze lijkt mij erg fijn. jammer dat je die niet meer kunt kopen. ik heb nog nooit iets geprobeerd uit die webshop, wil er nog wel eens een bestelling doen!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!