dinsdag 13 mei 2014

ESSENCE HUP HOLLAND HUP

Normaal houd ik niet zo van voetbal, soms kijk ik wel eens met een schuin oog met mijn vriend mee maar daar houd 't dan ook wel bij op. Maar als het WK begint zit ik net als iedereen voor de tv met een oranje shirt en een vlaggetje op mijn wang mee te gillen. Essence heeft een super leuke Trend Edition Hup Holland Hup! waarmee jij helemaal klaar bent om Holland aan te moedigen!


Lichaamsstickers
Hoe leuk zijn deze stickers? Zo kun je aan iedereen laten zien dat je voor Holland bent!
Prijs: €1,89


Haarclip
Maak je haar helemaal 'voetbalklaar' met deze Hollandse Haarclip. 
Prijs: €1,99


World Champion Hair Tie
Dit haar elastiek houd je haar perfect op z'n plek als jij je helemaal gek schreeuwt en juicht. 
Prijs: €1,59


Wimpers
Wow, wat zijn deze wimpers huge! Je ogen open houden, ik zou niet eens weten hoe dit zou moeten met deze dingen op je ogen haha. Leuk bedacht maar weet niet of het zo lekker op je ogen zit.
Prijs: €2,39


Nagellak
Echte Hollandse nagellak, zo kun je de Nederlandse vlag op je nagels maken. Zo kom je alvast in de stemming voor de WK gekte.
Prijs: €1,69


Fan Stift
Ik ben altijd gek op deze dingen, een Nederlandse vlag op je wang, armen .. waar je maar wilt. Ik gebruikte altijd losse krijtjes maar die vielen snel uit elkaar of droogde uit. Dit is erg handig bedacht met een huls eromheen.
Prijs: €1,99


Handgel
Met schone handjes een voetbalwedstrijd in!
Prijs: €1,89


Armband
Elk jaar moét ik een armbandje om in de stijl van voetbal of WK. En deze doet dat heel goed met een bandje in de kleuren rood, wit en blauw met een voetbal eraan. Tof!
Prijs: €1,59

Normaal houd ik zeker niet van dit soort dingen maar met het WK ga ik helemaal los! Essence heeft een leuke Trend Edition neergezet. Helaas kan ik er niks van kopen omdat ik op het moment van het WK nog steeds hier ben. De wedstrijden zijn hier midden in de nacht maar we gaan zeker kijken!



De Essence Hup Holland Hup producten zijn vanaf juni 2014 te koop bij Kruidvat en Trekpleister.




2 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie!