woensdag 6 augustus 2014

ESSENCE HELLO AUTUMN COLLECTIE

Hoewel we nog steeds midden in de zomer zitten, gaan de make-up merken alweer vooruitdenken naar de herfst. Sommige hebben hun herfst collectie zelfs al af, Essence is daar een van. Mooie bruine aardetinten om de herfst goed in te gaan!


Essence Hello Autumn Eyebrow Set 
Prijs: €2,59
De wenkbrauwen mag je geen enkel seizoen vergeten. Ook Essence heeft hier weer aan gedacht. Het setje bevat twee kleuren om je wenkbrauwen kleur en volume te geven en een highlighter die ze 'lift'. Er zit ook een handig kwastje bij. Te koop in de kleuren Leaves Are The New Beef en Walk In The Park. 


Essence Hello Autumn Lip Cream
Prijs: €1,99
Ik ben echt zo dol op de lip creams van Essence. Laatst heb ik er weer twee gekocht en ik blijf ze gebruiken. De structuur vind ik fijn, ze blijven goed zitten en bovendien zijn ze spotgoedkoop! Ze zijn in een dieprode (Beauti-FALL Red) en nude roze (Keep Calm & Go For A Walk) kleur te koop. 


Essence Hello Autumn Multi Colour Powder
Prijs: €3,39
Hello, wat een beauty is deze poeder zeg. De print van herfst blaadjes vind ik heel leuk bedacht en geeft de poeder een hele mooie uitstraling.


Essence Hello Autumn Colour Adapting Powder Blush 
Prijs: €2,59
Een poeder die het gezicht opwarmt. Pardon? Ja echt! Deze blush poeder reageert op de pH-waarde van de huid en verandert, tijdens dat je de blush aanbrengt, in een frisse roze tint met een subtiele glans.


Essence Hello Autumn Hair Ties
Prijs: €2,99
Haar elestiekjes, hoe grappig! Dat heb ik nog nooit gezien in een make-up collectie. Vooral de kleuren vind ik heel mooi gekozen, ze passen perfect bij de herfst.


Essence Hello Autumn Eye Pencil 
Prijs: €1,59
Deze collectie is natuurlijk niet compleet zonder twee oogpotloden. De potloodjes hebben een zachte textuur waardoor ze heel gemakkelijk aanbrengen. Ze zijn te koop in donkerbruin (Leaves Are The New Beef) en een donkergroene kleur (Charlie Seen In Green). 


Essence Hello Autumn Nail Polish
Prijs: €1,99
Nieuwe nagellakjes! Je kunt er nooit genoeg hebben zeg ik altijd maar. En deze lakjes zijn heel bijzonder omdat ze, afhankelijk van de temperatuur, van kleur nuance veranderen. Deze wil ik graag een keer proberen. 


Ik vind de Essence Hello Autumn collectie er heel verfrissend en mooi uitzien. Vaak vind ik herfst edities van een merk iets te donker maar gelukkig heeft Essence ook gedacht aan andere kleuren zoals rood en groen. Dat maakt het net allemaal wat speelser. 

De Essence Hello Autumn herfst collectie ligt vanaf september tot oktober in de winkels.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!