dinsdag 3 februari 2015

INSTAWEEK FEBRUARI #1 DEEL 2

Vandaag is het tijd voor deel 2 van de Instaweek van februari, het eerste deel kwam zondag (zoals altijd) maar omdat het zoveel foto's zijn die ik toch wilde laten zien doe ik het nu even in twee delen. Zondag komen de foto's van deze week weer online. 


Als Sinterklaas weer in het land is kan ik het soms echt niet laten weer ouderwets het Sinterklaas Journaal te kijken. Toen ik klein was zat ik altijd trouw voor de televisie om te kijken wat er nu weer was gebeurd met de Sint en zijn Pieten. Stom dat je zoiets toch ergens nog leuk blijft vinden. Nog meer mensen die dit soort dingen hebben?


De Kerstshow was weer in Intratuin en we gingen daar met z'n drietjes heen. Voor het eerst met Isa! Hier ligt ze heel getrouw naast de Kerstman. Vind dit zo'n schattige foto.


 Mooi! Ik moet er alleen niet aan denken dit soort dorpen in huis te hebben, wat een werk zeg ...


 Ik raakte weer helemaal verslaafd aan de Sims en kocht het uitbreidingspakket Jaargetijden.


 Ik kocht een nieuwe ketting bij de Bijenkorf. Artikeltje erover staat hier online.


Met Sinterklaas moet ik altijd iets van kruidnoten o.i.d. maken. Dit jaar waagde ik me aan gevuld speculaas, en het was heel goed gelukt! Nog belangrijker, ze waren ook lekker.


 Zelf pizza maken blijft leuk, en lekker!


 De lekkerste pepernoten ever!


 Selfieee.


Mijn vriend studeerde in december af (yeaaaah!) dus trokken we een dag uit om de stad in te gaan om naar baantjes te zoeken. Ik was het na een paar uur een beetje zat dus ik installeerde me in mijn favoriete lunch cafeetje met een pot thee. 


5 december vierden we bij mijn schoonfamilie. Het idee was om gewoon met z'n allen lekker te eten en daarna film te kijken. Totdat de broer van mijn vriend ineens met een hele zak cadeautjes voor iedereen aankwam, hoe leuk! Niemand had erop gerekend en dat maakte het nog tien keer zo leuk. Wij kregen een Bacardi Gold pakket en een kluif voor Isa. Wat een lieve Sinterklaas.



Ik kan tegenwoordig niet meer normaal douchen, meteen staat Isa voor m'n neus op de badmat. Ze maakt douchen zo wel erg leuk voor me haha!



Volgens mij was het ergens in december dat we voor het eerst een tand van Isa vonden! Ze was aan het wisselen. Sindsdien hebben we er een stuk of zeven gevonden en hebben ze allemaal bewaard. Inmiddels heeft ze alles gewisseld en ik kan je zeggen dat het aardig grote en scherpe tanden zijn geworden. Kleine meisjes worden groot ...


Wandelen in het Delftse Hout (soort bos bij ons in de buurt) is bijna een soort routine geworden sinds we Isa hebben. Op zondag gaan we of hierheen of naar het strand en drinken dan een lekker kopje koffie. Of in dit geval een idioot grote kop chocolademelk met genoeg slagroom. Genieten dit soort momenten.


 Hoi Isa!


In december kwam de Wendy voor het eerst uit. Een heel leuk en inspirerend blad over liefde, geluk, vrienden en familie.


 Bij de H&M kocht ik deze te leuke rendier sokken. Ik moest er wel altijd op letten dat ik ze goed aantrok, ha.


December was ook de maand waarin Serious Request weer van start ging. Ik zat zoals gewoonlijk weer aan de buis gekluisterd, en zo niet dan nam ik mijn Ipad mee naar bed en keek ik het daar. Wat is december eigenlijk een fijne maand.


 Op kerstavond vond ik het wel leuk om romantisch samen te kaasfonduen. Jummie!


We kochten dit doekje voor Isa speciaal voor kerst. Er zat een belletje aan maar die is er een keer afgevallen, jammer maar hij is zo leuk!




 Sorry het word een beetje een Isa overload ..




Deze foto maakten we op oudejaarsavond, vind het zo'n leuke foto. Oudejaarsavond was trouwens erg gezellig. Er kwamen wat vrienden langs en we hebben gezellig spelletjes gedaan en drankjes gedronken. Had me geen leukere avond kunnen wensen, hopelijk word het dit jaar weer zo gezellig!



 1 januari sliepen we lekker uit en keken we de oudejaarsconferance van Youp van 't Hek.






 Lieve Bella.


Dit jaar is nu al het beste jaar ooit! In twee dagen tijd vond mijn vriend een fulltime baan en we kochten onze eerste eigen auto. Hoe tof is dat? Het is een Chevrolet Lacetti, een ontzettend mooie ruime auto waar we super blij mee zijn. Eindelijk onafhankelijkheid! Nu moet ik mijn rijbewijs nog eens een keer halen ...


 Bella had ineens een nieuw slaapplekje ontdekt.


 'Ik heb geen idee wie dit heeft gedaan hoor.' 


Sinds mijn vriend een baan heeft hebben we op vrijdag oppas voor Isa nodig, aangezien ik vrijdag en zaterdag werk. Nu wil mijn lieve moeder die taak graag op zich nemen en ik krijg altijd de liefste foto's toegestuurd als ik op mijn werk ben. Isa vind het heel leuk om vogeltjes te kijken voor het raam.


 We zijn geslaagd voor de puppy cursus!


 Gezelligheid op een verjaardag.


We besloten een keer naar het strand te gaan om lekker uit te waaien en dachten toen, waarom niet uit eten? Het was heerlijk! Mijn vriend had onbeperkt spare-ribs en ik nam een pannenkoek met kaas.


 Een all time favorite: spaghetti met tomatensaus en gehaktballetjes. 


Ik besloot dat het tijd was om meer te gaan lezen. Vroeger las ik altijd wel meer maar de laatste tijd heb ik er niet echt de tijd voor genomen. Ik dook de bieb in en kwam met een paar leuke boeken naar buiten. Glazuur van Lisette Jonkman is echt een aanrader, had hem binnen twee dagen uit. (en voor mijn doen is dat super snel)


 Leesvoer!


 Luieren samen.


Mijn vader was zo lief om de diploma en beoordelingslijst van Isa van de puppy cursus boven haar bench op te hangen. Dit is toch wel iets om echt trots op te zijn!


 Ik voelde een griepje/verkoudheid aankomen dus snel medicijnen halen.


Ik had het boek van Menno (van Heel Holland Bakt) op bol.com al gereserveerd en eindelijk kwam 'ie binnen. Ik ben echt razend enthousiast en ben al bezig met dingetjes te maken. De hele review van het boek lees je hier.



 Pretty!


Dikke vriendjes, zo lief dat ze het zo goed met elkaar kunnen vinden.


Zo, dit was het tweede en laatste deel van de eerste week van februari. Zondag volgt er weer een nieuwe Instaweek. Super bedankt voor het lezen!


Liefs,
Anoeska.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!