zondag 1 februari 2015

INSTAWEEK FEBRUARI #1

Hi iedereen! Eindelijk weer een update in foto's. Voorheen heette dit item Weekly Update maar ik heb de naam een kleine verandering gegeven. Voelt beter zo! Aangezien er al een paar maanden geen Instagram foto's online zijn gekomen zal ik het eerste gedeelte vandaag doen en het tweede gedeelte dinsdag. Vanaf dan zal het weer iedere zondag zijn. Let's check it out!


Nu we Isa hebben gaan we er vaker op uit. Naar het bos, strand noem maar op. Heerlijk om lekker in de natuur te zijn met je hond.


Hier was zo nog klein, wat een schatje.




Toen Heel Holland Bakt op tv was kwamen er sesam bugels voorbij. Die moest ik een keer maken! Ik heb meteen alle ingrediƫnten in huis gehaald en ze waren redelijk goed gelukt. Iets chewier dan ze moesten zijn eigenlijk maar toch erg lekker!




Aan het werk.


Tijd voor taart van mijn werk!


Isa is zo braaf in de auto, ik kan niet geloven hoeveel mazzel we daarmee hebben. Zodra we gaan rijden valt ze direct in slaap. Ideaal!


'Hoi Bella, kom je er gezellig bij?' 


Ook waagde ik me een keer aan macarons. Ze waren heel goed gelukt en niet heel moeilijk om te maken. 


Mijn vriend kreeg bezoek dus ik verhuisde naar de slaapkamer. Ja, met konijn zoals je kunt zijn. Zijn vriend is namelijk allergisch haha.


Zelfgemaakte quiche!


Ik ging gezellig uit eten met een vriendin van me. Zo fijn om weer even bij te praten en natuurlijk het voorbereiden, make-uppen! 


We probeerden de Maggie aardappel cupcakes uit. Ze waren lekker maar niet heel bijzonder.


<3


Super bedankt weer voor het kijken!
Vandaag gaan wij of naar het strand of naar het bos, even kijken waar we zin in hebben en afwachten hoe het weer is. 

Wat zijn jullie plannen?
Liefs.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!