maandag 9 februari 2015

MAC VIVA GLAM MILEY CYRUS LIPSTICK & LIPGLASS

MAC gaat ieder jaar een bijzondere samenwerking aan met een artiest. Rihanna bijvoorbeeld is een hele bekende. Ditmaal is Miley Cyrus aan de beurt. Een knalroze kleur die uit hun hulzen spatten!


De lipstick van Rihanna was donker rood, een schitterende kleur. Miley Cyrus gaat voor roze, mooi maar is het niet te roze? Let's find out. De lipstick en lipglass zitten in een mooi zwart doosje met de handtekening van Miley. (die je overigens ook op de hulzen zelf zult terugvinden) 


Ze zien er zo op het eerste gezicht prachtig uit! De handtekening met het hartje is een leuk extraatje en geeft het gelijk een andere uitstraling.





De swatches. Wauw, die lipstick. Die knalt echt van m'n arm, heel gaaf! De lipglass heeft een mooie lichtroze kleur.


 De lipstick is zoals ik eerder zei roze. Zo in de huls vind ik 'm heel mooi, niet te. 

MAC Viva Glam Miley Cyrus Hot Pink Lipstick: €19,00






Ik vind 'm mooi! De lipstick is niet helemaal mat en heeft een fijne romige textuur wat het makkelijk maakt met aanbrengen.





Dit is mijn eerste MAC Lipglass. Vroeger droeg ik veel lipgloss maar nu eigenlijk alleen nog maar lipstick. Ik ben benieuwd!


MAC Viva Glam Miley Cyrus Hot Pink Sparkling Pearl Lipglass: €18,50


 Die kleur, geweldig!


Dat is nogal een verschil met hoe de lipglass er in de verpakking uit ziet. Veel en veel lichter, lief roze. Dat had ik niet verwacht maar ik vind het wel mooi. Verwacht dus geen zuurstok roze kleur zoals de lipstick heeft maar wel een hoop glitters!




Als laatste heb ik de lipstick met de lipglass gecombineerd. Als eerste de lipstick en hierover een laagje lipglass. Ik moet hier even aan wennen, vind het zo wel heel erg glimmend maar voor een feestje is dit wel leuk!







Zowel de lipstick als de lipglass vind ik prachtig, hoewel ik toch wat meer fan van de lipstick ben. Gecombineerd zal ik ze niet zo snel gebruiken denk ik. Ik ben absoluut geen Miley fan maar ik ben absoluut fan van deze twee pareltjes. 

De MAC Viva Glam Miley Cyrus lipstick en lipglass zijn vanaf 13 februari te koop bij de MAC counters.




1 opmerking:

  1. Wat is het toch een prachtige en opvallende roze tint. Ik ben helemaal verliefd op de lipstick <3 Ik hoop ook dat ik hem nog kan bemachtigen!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!