zaterdag 27 april 2013

Garnier Miraculous Oil


Garnier heeft weer iets nieuws. Je zult er vast al wel iets over gehoord of gelezen hebben. De Miraculous Oil. Een olie die je gebruikt voor in je droge of net gewassen vochtige haar. Het zorgt ervoor dat je haar zijdezacht en makkelijk uitkambaar wordt. En wie wil dat nou niet?




De Garnier Miraculous Oil is bedoeld om je haar weer te herstellen. Is je haar wat droog, moeilijk uitkambaar of beschadigd door het gebruiken van je fohn of stijltang? Dan is dit hét ideale product volgens Garnier. De verpakking ziet er fraai uit en heeft een mooie vorm.



Op de achterkant staat nog een keer wat het product belooft te doen & hoe je het moet gebruiken. Het kan dus op droog of vochtig haar. 



Hier heb ik 2 pompjes olie op mijn hand, je ziet het bijna niet.



Ik heb de Miraculous Oil getest op vochtig haar toen ik net uit de douche kwam en mijn haren had gewassen. Verspreid het goed over je haar en gebruik echt niet teveel, de olie maakt je haar toch enigszins vet. Ik ben erg tevreden over dit product, het doet in mijn geval wat het moet doen: mijn haar makkelijk uitkambaar maken. Mijn haar is vaak een grote klittenboel als ik net uit de douche kom, nu heb ik mijn haar laatst laten uitdunnen bij de kapper om het weer iets handelbaarder te maken. Maar dit is toch wel erg fijn om nog te gebruiken.
Wat Garnier ook al zegt: je kunt het ook op droog haar gebruiken om je haar extra glans te geven. Ik kan niet zeggen of het dan werkt, bewust gebruik ik het niet op droog haar omdat de olie dan echt te vet is voor mijn haar. 

Al met al een fijn product en zeker het proberen waard!

De Garnier Miraculous Oil kost €6,99 en is de koop bij de meeste drogisterijen.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!