vrijdag 26 april 2013

Dove Beauty Blossom


Yaaay! Dove heeft weer een nieuwe Limited Edition; Beauty Blossom. We kennen natuurlijk allemaal de Winter Care producten maar nu het weer wat lekkerder weer wordt komt Dove met een heerlijke bloesem geurende lijn. Zeg de winter gedag en verwelkom de lente! Let's check it out!






De producten zijn Limited Edition, wat wil zeggen dat ze alleen in de lente en zomer verkrijgbaar zijn.




De lijn bestaat uit drie producten:

Dove Beauty Blossom Body Wash €3,55
Dove Beauty Blossom Body Lotion €7,11
Dove Beauty Blossom Body Cream €2,33









De uitstraling vindt ik ontzettend mooi. Heel lief met dat lichtje kleurtje en de bloesem blaadjes. 





Ik heb nog niet alle producten getest, wel de body cream omdat ik hier wel erg benieuwd naar was. Normaal gebruik ik dit nooit omdat mijn huid altijd genoeg heeft aan bodylotion.




De structuur van de crème is lekker dik en romig. Ik ben nu al verliefd op deze geur!



Ik heb de crème gebruikt om mijn handen mee in te smeren. Het resultaat: zachte handen! Toch is deze crème echt iets te vet en teveel voor mijn huid. Voor een droge huid is dit echt perfect! 


Deze geur vindt ik fantastisch, lekker fris, licht en bloemerig. Yes i like it! Ik kan niet wachten om de Body Wash en Body Lotion uit te proberen. 

De Dove Beauty Blossom lijn is de koop bij alle drogisterijen & zijn ook verkrijgbaar in leuke cadeau sets.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!