donderdag 25 april 2013

Hema mono eyeshadow


De Hema pakt helemaal uit deze lente en zomer! Laatst zagen jullie die lieve kleurige oogpotloodjes al voorbijkomen maar dat is nog niet alles. Ze hebben ook nog vijf super leuke oogschaduwtjes in verschillende zomerse kleurtjes. 





Knalroze, mintgroen, kanariegeel, sinaasappel oranje en diep paars. Vijf kleuren waar je eindeloos mee kunt spelen en variĆ«ren. Bovendien kun je ze heel goed combineren met de Chalky Eyeshaders. Fun! Ze zitten in een eenvoudige rechthoekige verpakking met een transparant vlak aan de bovenkant waardoor je de kleur goed kunt zien. Bij elke oogschaduw zit een sponsapplicator, ik vindt dit altijd erg onhandig. Ze zijn zo klein dat je de oogschaduw nauwelijks kunt aanbrengen. Ik doe het altijd met mijn eigen kwastjes. 



Ik heb er zelf een beetje mee gespeeld en geĆ«xperimenteerd. Hier zie je de knaloranje en knalgele kleur naast elkaar. Ik heb hier verder niks bij gebruikt omdat ik wilde weten wat de oogschaduw op zichzelf doet.


  
Moeilijk te zien door het felle licht zie ik nu .. grrr. Ik heb op mijn linkeroog (op de foto rechts) geel met groen gecombineerd. Eerst heb ik op mijn bewegend ooglid de gele oogschaduw aangebracht, wat groen aan de buitenkant van mijn oog en dit lichtjes geblend. Dit moet je wel heel voorzichtig doen anders zie je de gele kleur bijna niet meer. Op mijn rechteroog (op de foto links) draag ik de knalroze en paarse oogschaduw bij elkaar. Hierbij heb ik hetzelfde gedaan als bij de gele en groene oogschaduw. Verder draag ik oogpotlood en mascara. 




De Hema Mono Eyeshadows zijjn leuk, fel en goedkoop! Wat ik wel een minpuntje vindt is dat de oogschaduws vrij los zijn waardoor je iets voorzichtiger moet zijn met het aanbrengen ervan. 
Wil je helemaal los van de zomer met kleur? Dan zijn deze Mono's zeker iets voor jou!


Voordelen:
- Keuze uit vijf leuke kleurtjes
- Niet al te duur
- Handige verpakking, makkelijk om mee te nemen
- Goed te combineren met de Hema oogpotloden

Nadelen:
- Vrij losse structuur
- Onhandige sponsapplicator


De Hema Mono Eyeshadows kosten €3,50 en zijn te koop bij alle Hema filialen. 




2 opmerkingen:

  1. Mooie felle kleurtjes! Ik gebruik zelf liever eigen penselen ipv van die in het doosje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik gebruik ook mijn eigen, vindt die erbij zitten leuk bedoeld maar in de praktijk werkt het nooit.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!