donderdag 25 april 2013

Bourjois Faux & Fabulous Tattoos


Tattoos, je vind ze mooi of je vind ze niet mooi. Sommige tattoos vind ik erg mooi maar ik zou er zelf nooit een nemen. Het is zo permanent, wat als je er spijt van hebt? Dan zit je er je hele leven aan vast ... Nou nu niet meer! Met de nieuwe nep tattoos van Bourjois kun je goedkoop zelf een tattoo zetten. Hoe leuk?



De Bourjois Faux & Fabulous Tattoos zijn er in vier leuke soorten:

  • Rock It Baby
  • Urban Chic
  • Miss Couture 
  • Chic Mademoissele




Zelf heb ik de Chic Mademoissele gekocht, de tattoos spraken me meer aan dan de andere soorten. Ik laat je zien welke vellen tattoos er in de verpakking zitten.









Vogeltjes, vleugels, slotjes, teksten, er zit van alles op de vellen.

Het aanbrengen van een tattoo is heel simpel. Je knipt er eentje uit van het vel, plaats deze op z'n kop op je huid (waar je maar wilt). Dep vervolgens het stukje papier nat met een doekje of sponsje. 
Verwijder het papiertje en je tattoo zit! Hoe simpel kan het zijn?


Dit is de tattoo nadat ik hem net heb aangebracht.




En hier zit 'ie er al drie dagen op. Je ziet dat hij al iets vager wordt, maar alsnog voor drie dagen vindt ik het nog netjes!



Ik ben erg enthousiast over deze tattoos, zoals ik al zei zou ik nooit een permanente tattoo nemen maar deze ga ik vaker gebruiken! Ook verbaas ik me nog over de kwaliteit en hoe lang ze blijven zitten! Nog een pluspunt.


De Bourjois Faux & Fabulous tattoos kosten €10,00 en zijn te koop bij drogisten en parfumerie.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!