woensdag 24 april 2013

Review: Hema Dip & Clean Nail polish Remover & Blush


Vandaag twee reviews in één. Beide Hema producten en daarom lekker betaalbaar. Benieuwd?





Als eerste de Hema Dip & Clean Nail polish Remover. Niet alleen Hema heeft zoiets in hun assortiment, ook Bourjois, L'Oreal, Essence en Catrice zijn in het bezit van zo'n handig potje.
Het is een nieuw concept om makkelijk en snel je nagellak te verwijderen. Of het werkt? Ik test het uit!


Het potje ziet er mooi uit, roze en verder lekker simpel. Er staat geen gebruiksaanwijzing op het potje maar dit is ook niet nodig. Er zit een grote zwarte spons in het potje met een klein gaatje erin. Dus het spreekt voor zich, doe een vinger waar nagellak op zit in het potje, draai er even mee heen en weer en als het goed is komt je nagel er weer schoon uit!




Zo zien mijn nagels eruit voordat ik het product heb gebruikt.



En zo ziet het eruit nadat ik het potje heb gebruikt. 


Het resultaat is goed, mijn nagellak is eraf maar je ziet nog heel lichtjes wat verkleuring op mijn nagels van de nagellak. Hij haalt helaas niet alles weg, wat erg jammer is. Wat ik verder ook merk is dat het de huid rond je nagels erg uitdroogt, dus smeer daarna wat nagelriemcrème of een andere vette crème op de huid. Verder raad ik aan het niet elke keer als je je nagellak wilt verwijderen dit product te gebruiken, vanwege de uitdroging. Wel is dit product erg fijn voor hardnekkige nagellak zoals glitters etc.

 Voordelen:
- Het haalt de nagellak grotendeels weg
- Makkelijk in gebruik
- Handig voor hardnekkige nagellak

Nadelen:
- Er blijft nog wel wat verkleuring achter op je nagels
- Droogt je huid rond de nagels uit

Hema Dip & Clean Nail polish Remover kost €4,00 en is te koop bij alle Hema filialen.  


Als tweede komt de nieuwe Hema blush. Er zijn twee soorten nieuwe blush, een lichtere en een wat rozere. Ik heb gekozen voor de roze omdat ik bang was dat de ander niet zichtbaar zou zijn op mijn huid.


De verpakking vind ik mooi, strak met een transparante bovenkant zodat je de blush goed kunt zien. 



Een swatch van de blush. Hij ziet er mooi uit, heel subtiel. Laten we kijken wat het voor mijn gezicht doet!


Hier draag ik de Hema BB cream en de blush op mijn gezicht.


Ik vind het effect wel mooi maar aanvankelijk had ik iets meer van de blush verwacht, je ziet hem niet heel erg goed. Wat voor mij niet zo'n probleem is, ik heb van mijzelf al wat rodere wangen. Maar als je op zoek bent naar een wat zwaardere blush kun je deze beter skippen.

Voordelen:
- Niet duur
- Mooie verpakking
- Subtiel glansje

Nadelen:
- Niet heel erg zichtbaar

Deze Hema blush kost €3,50 en te koop bij alle Hema filialen. 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!