maandag 29 april 2013

Koninginnedag '13


Dag dag koningin Beatrix, hallo koning Willem-Alexander. Morgen is het dan zover! Reden voor een feestje! En wat hoort daarbij? Oranje kleding & oranje make-up. Hoe feller oranje, hoe beter.






Dat oranje een grote rol speelt op Koninginnedag is geen verassing. Oranje ballonnen, tulpen, tompoucen het kan niet op. In mijn geval speelt oranje lippenstift, nagellak, oogschaduw, oranje shirt/jurkje een grote rol, net zoals die van veel meiden met mij denk ik. Hoe pak je dit het beste aan? Hier een paar kleine tips voor een geslaagde Koninginnedag.

Nagellak mag sowieso nooit ontbreken maar morgen al helemaal niet! 




Met alleen nagellak zijn we er natuurlijk nog niet, je outfit moet ook Koninginnedag '13 'proof' zijn!  Hoe kun je zo koninklijk mogelijk voor de dag komen?



Wil je niet helemaal opvallend oranje? Hoeft ook niet. Een oranje tas, een oranje shirtje, oranje hakken of iets anders wat er net even uitknalt! 
Heb je nog helemaal niks in huis qua kleding om aan te trekken? Bestel dan nu nog je kleding via internet zodat je het morgen in huis hebt of kijk nog even of er wat winkeltjes open zijn. Uit ervaring weet ik dat hier in Delft er nog een aantal winkels open zijn, hoe dit in andere steden is weet ik natuurlijk niet.

Maak er iets leuks van morgen, tut jezelf lekker op en ga helemaal uit je dak met oranje make-up & kleding.
Have fun!

Wat gaan jullie allemaal doen morgen?




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!