maandag 29 april 2013

Andrélon Natuurlijk Puur


Shampoo zonder siliconen, parabenen & kleurstoffen. Klinkt goed toch? En nu kun je het zelf tegen een heel leuk prijsje ervaren met de nieuwe Andrélon Natuurlijk Puur lijn. 





Dit is de hele lijn bij elkaar. De flacons zijn transparant net als de inhoud ervan. Er zijn twee versies van deze lijn; de Zijdeglans & Zen (deze is geschikt voor vermoeid en dof haar) en de Zuiver & Zen (welke geschikt is voor slap haar dat snel vet wordt). 


De lijn Natuurlijk Puur bestaat uit:
- Natuurlijk Puur Shampoo €3,69
- Natuurlijk Puur Conditioner €3,79
- Natuurlijk Puur Iedere Dag 1-minuut Masker €3,99
- Natuurlijk Puur Haar Opfrisser €4,99
- Natuurlijk Puur Anti-klit Spray €3,79



Ik ben altijd al fan geweest van Andrélon en kom er eigenlijk altijd weer bij terug na het gebruiken van een andere shampoo, conditioner o.i.d. Het blijft toch altijd een vertrouwd product en er staat altijd wat van in mijn kast. Vandaar dat ik ook meteen deze nieuwe producten móest testen.



Als eerste de shampoo & de conditioner. Deze heb ik allebei getest. Als eerste de geur, je zou het misschien niet zeggen maar: heerlijk! Het ruikt een beetje naar de haribo snoepmix, daar deed het me aan herinneren. Het viel me meteen op dat de shampoo niet heel erg schuimde, ik weet niet of dit de bedoeling is of niet? De conditioner vond ik erg fijn en maakt mijn haar lekker zacht. 


Deze foto heb ik gemaakt nadat ik mijn haar heb gewassen met de shampoo en daarna de conditioner heb gebruikt. Ik wilde jullie laten zien hoe mijn haar eruit ziet na het gebruiken van deze producten. Ik heb er verder niks in gedaan, geen creme of ander stylingsproduct. Het resultaat ben ik erg tevreden over. Mijn haar is zacht en het voelt ook heerlijk schoon!



Het masker, deze heb ik nog niet getest. Meestal gebruik ik conditioner dus deze heb ik dan ook als eerste uitgetest. Ook deze ruikt erg lekker dus lijkt me ook een heel fijn product! 



En dan deze twee producten. Hier wordt ik zo ontzettend blij van. Tegenwoordig gebruik ik altijd de anti-klit spray van Andrélon Oil & Care. Ik kon niet wachten om deze spray uit te testen, en wat doet 'ie het goed! I love it. Hij maakt m'n haar super makkelijk uitkambaar zoals dat ook hoort bij een anti-klit spray. Verder komt deze lijn nog met een uitbreiding: de Haar Opfrisser. Dit is eigenlijk een soort droog shampoo maar dan in de natte vorm. Je brengt dit aan op je haar, laat het opdrogen en weg vet en vies haar! Ik heb dit nog niet uitgeprobeerd maar ben er nu al fan van. Mijn haar wordt de laatste tijd wel iets minder snel vet maar alsnog zitten er dagen tussen dat mijn haar net iets schoner kan. Dan lijkt dit product me ideaal! 


De producten van Andrélon Natuurlijk Puur liggen nu in de winkel.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!