zondag 28 april 2013

My weekly update april #2


Deze week was een leuke week met heerlijk weer om van te genieten!





Zondag was ik vrij en heb ik nog even van de zon genoten. De zon staat altijd recht in onze woonkamer, dus zet ik het balkon altijd open en ga ik lekker in een stoel zitten. Heerlijk, wat heb ik dit gemist!



Tomaat-mozzarella & avocado salade! Yummiieeee ..



Ik begon de week met een gezond ontbijt, een cracker met kaas en dillemosterd & een cracker met avocado. Vaak  heb ik de neiging altijd hetzelfde te eten, dus probeer ik zo vaak mogelijk te wisselen. 



Dinsdag ging ik uit eten met mijn ouders, zus en mijn vriend. Voor het eerst in mijn leven heb ik sushi gegeten! En moet zeggen, met een paar uitzonderingen, was het best een succes. Ik hou niet heel erg van vis (waarom ga je dan sushi eten?) maar tonijn en gefrituurde inktvis vindt ik dan wel weer erg lekker! Verder heb ik toch ook veel vlees gegeten. Het was een super gezellige avond!





Woensdag heb ik zoveel mogelijk artikelen geschreven en video's opgenomen. Als ik de tijd heb steek ik daar altijd zoveel mogelijk aandacht in!



En toen werd het weer rotweer .. jammer dat de dagen van zon altijd maar kort duren. 



Vrijdagavond maakte ik een recept uit het boek 'De Makkelijke Maaltijd'. Dit boek heb ik gekregen toen ik net verhuisd was. Het was heerlijk: spinazietaart met feta en pijnboompitten .. hmmm. 



I love gedecoreerde donuts!



Vrijdagavond haalde mijn vriend me over om FIFA 12 te spelen op de Xbox. Er was zoals gewoonlijk niets op tv, dus tsja wat moet je dan?



Zaterdag was het weer goed weer dus zijn mijn vriend en ik even de stad in geweest. We hebben elkaar de hele week nauwelijks gezien dus dit was wel weer even nodig haha. Op de markt waren ze al druk bezig met voorbereidingen voor Koninginnedag. 



Gezelligheid!



Zaterdagavond ging ik na een lange tijd weer eens wat drinken met m'n beste vriendin. Het was super gezellig! En ik heb mijn nieuwe favoriete drankje ontdekt: Liefmans rosé bier. Van normaal bier of andere drank wordt ik de laatste tijd snel misselijk. Dit smaakt een beetje naar cassis, heel erg lekker!


Dit was mijn week! Wat hebben jullie allemaal gedaan?

XO




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!