zaterdag 13 april 2013

Photoshop foutjes


Dat foto’s en de mensen die erop staan worden gephotoshopt is helemaal niks nieuws. Soms zit ik echt te staren naar een foto of reclame, zo mooi maken ze het allemaal! Toch maken zelfs de bedrijven die de foto’s bewerken weleens een foutje. Hieronder laat ik je wat grappige Photoshop blunders zien! 




Ahum .. van wie is die hand?


Deze vindt ik geniaal, de nagels van die man!


Creepy, zij is wel erg slank.


Open of dicht?


Ik zie toch wel verschil qua lichaamsbreedte ...


Om deze reclame is nogal wat te doen geweest. Vanwege het extreme bewerken van de foto werd deze reclame in de UK gebanned. 


Zoek de tas!


Onnatuurlijk lang bovenbeen haha.


Verschillende kleur ogen?!


Wow! Ik snap echt helemaal  niks van deze foto, check haar handen.


Zo zie je maar weer, met photoshoppen gaat er ook weleens wat fout. Sommige modellen worden zo overdreven & eng dun gemaakt, vaak zijn die vrouwen al hartstikke slank maar dan moet er net even dat maatje anorexia van gemaakt worden. Als ik tegenwoordig naar dit soort reclames of foto’s kijk bedenk ik me eigenlijk al dat een groot gedeelte van die foto nep gemaakt wordt. Terwijl merken vaak het tegenovergestelde willen bereiken. Best grappig als je erover na denkt. 












1 opmerking:

Bedankt voor je reactie!