zondag 14 april 2013

Review: Andrélon Oil & Care



Arganolie, ook wel het ‘Marokkaanse goud’ genoemd,  is afkomstig uit Marokko en staat al jaren bekend om haar voedende en verzachtende eigenschappen. En laat dat nou net iets zijn waar ik naar op zoek ben met deze kou!



Andrélon Oil & Care ligt al een tijdje in de winkel maar ik wilde de producten eerst een tijdje gebruiken om er echt een goede review over te kunnen schrijven. Waarom was ik zo nieuwsgierig naar deze producten? In de winter heb ik echt behoefte aan een product die ervoor zorgt dat mijn haar niet zo gaat pluizen en het zacht maakt. Dat pluizen is misschien nog het belangrijkste, iedereen kent het wel denk ik. Doe een trui uit en je haar staat recht overeind .. annoying!  En laat dit nu net datgene zijn dat Andrélon belooft te voorkomen. Toen ik dit zag werd ik meteen enthousiast. Arganolie is afkomstig uit de pitten van de vruchten die groeien aan de Marokkaanse Argan boom. Arganolie is vrij zeldzaam en over het algemeen best duur. De Andrélon Oil & Care lijn brengt hier verandering in!

De complete Oil & Care lijn bevat:

- Shampoo, €3,29
- Conditioner, €3,39
- 1- minuut masker, €3,99
- Kroescontrol Crème, €3,39
- Kroescontrol Serum-Oil, €5,99 
- Anti-klit spray, €3,39

Woeehoee, allemaal budget vriendelijke prijsjes. Fijn, fijn! Wat belooft Andrélon eigenlijk dat deze producten met je haar doen? Let’s check it out. 


Andrélon Oil & Care bevat verschillende oliën, waaronder Arganolie, en is speciaal ontwikkeld om droog en pluizig haar te verzorgen. Arganolie – afkomstig uit Marokko – staat al jaren bekend om haar voedende en verzachtende eigenschappen. De nieuwe Andrélon Oil & Care producten trekken snel in, voeden je haar en helpen pluis voorkomen zonder dat je haar vettig of zwaar wordt. Het resultaat is heerlijk zacht, glanzend en luchtig haar. 


Klinkt goed! Klaar om met mij deze producten te gaan bekijken?




Als eerste de shampoo & conditioner. Conditioner gebruik ik altijd, anders wordt mijn haar een bos stro die niet meer uit te kammen valt. Ik vind beide producten erg fijn in gebruik, de shampoo schuimt goed en mijn haar voelt echt schoon als het uitgespoeld is. Ook de conditioner doet waarvoor hij bedoeld is. Maar dan zijn we er nog niet!




Ik houd van maskers! En zeker als het in een tube zit. Een pot vindt ik toch altijd wat onhandig werken en een tube is net wat schoner en handiger. Dit masker kun je prima elke dag gebruiken, dit doe ik eigenlijk nooit omdat dit met mijn haar niet echt nodig is. Nadat ik dit masker uitspoel voelt mijn haar echt silky zacht. Heerlijk, +1. 




Deze producten gebruik je als je uit de douche stapt, dus niet voor onder de douche. Over de anti-klit spray was ik bij voorbaat al erg enthousiast omdat mijn haar op geen enkele manier makkelijk uit te kammen is. Ik laat het meestal maar gewoon zo opdrogen zonder dat er een kam of borstel aan te pas komt. Het heeft bij mijn haar gewoonweg geen zin. Maar met deze spray gaat dit een stuk makkelijker. Wat ben ik blij met dit product. Spray gewoon een beetje op handdoek droog haar en borstel/kam het uit. Easy as that!
De crème heb ik wel uitgetest, maar kan hier net echt iets over zeggen aangezien ik geen kroes/droog haar heb. Dit product is helaas net iets te vettig voor mijn haar, maar ik kan me zo voorstellen dat dit heel erg fijn is om je kroeshaar of je droge haar weer in model te brengen. 




I love serum! Echt, in de winter vindt ik serum onmisbaar. Het helpt je haar zacht te houden maar is ook ideaal voordat je, je haar gaat stylen. Serums beschermen je haar tegen zowel de hitte als tegen pluizen. Pluspunt! Deze serum is erg fijn, ik heb maar een heel klein beetje nodig anders wordt mijn haar te vet. 

Ik ben echt heel erg tevreden over deze lijn. Het zijn budgetvriendelijke producten (niet onbelangrijk) en bovendien gewoon erg goede producten voor je haar. Ja, ik ben overtuigd van de kracht van deze lijn. De Andrélon Oil & Care lijn is nu te koop bij alle drogisterijen en de grotere supermarkten. 

Voordelen:

- De Arganolie maakt je haar lekker zacht en verzorgd.
- Er zijn meerdere producten waarmee je meteen aan de slag kunt om je haar pluisvrij te krijgen.
- Alle producten zijn budgetproof, wat erg fijn voor je portemonnee. 

Nadelen:
- Als je vet haar hebt kun je deze lijn misschien beter overslaan, er zit best een behoorlijke hoeveelheid olie in de producten wat je haar nog vetter kan maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!