maandag 22 april 2013

Review: Hema Chalky Eyeshader


Al even heb ik ze in mijn bezit, deze super mooie, felle, leuke oogpotloodjes. Deze chalky potloden kun je voor van alles gebruiken, als lijntje langs je wimperrand of als basis voor onder een knallend kleurtje oogschaduw. Hoogtijd om ze te reviewen!





In eerste instantie denk je misschien dat deze potloodjes te fel zijn. Maar je zult zien dat je ze prima onder je oogschaduw kunt gebruiken om je ogen net dat extra accent te geven. 




De potloodjes zijn dik, mat (pluspunt voor mij, ik ben niet zo'n fan van glitter) en ze liggen makkelijk in de hand. 





Zo zien de kleuren eruit op mijn huid zonder flits.



Mét flits.



Nog een keer met flits.


Ik heb al eens een keer eerder oogpotloden gekocht, toevallig bij de Hema maar ik vond deze toen geen succes. Ze vlekte, waren niet makkelijk aan te brengen en werkte gewoon niet voor mij. Deze oogpotloden vindt ik helemaal te gek! Ze zijn heerlijk romig & de kleuren zijn leuk, gek en fel. 

Ik gebruik ze eigenlijk altijd als basis voor onder de mono oogschaduws (ook van de Hema, review komt nog!), wel breng ik altijd wat oogschaduwbasis aan voordat ik met de potloodjes aan de slag ga. Als ik dit niet doe krijg ik een lijn op de grens van mijn bewegend ooglid en arcadeboog. Deze chalky eyeshaders zijn super cool en zeker je geld waard!

Voordelen:
- Verschillende zomerse kleurtjes
- Matte kleur
- Blijft goed zitten, mits je oogschaduwbasis gebruikt (in mijn geval)
- Leuk te combineren met de mono oogschaduws van de Hema
- Je kunt ze voor alles gebruiken, oogschaduw, langs je wimperrand whatever you like! 

Nadelen:
- Ik kan er geen bedenken behalve dat ze voor sommige misschien te romig zijn. 


De Hema Chalky Eyeshaders kosten €3,00 en te koop bij alle Hema filialen. 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!