zondag 21 april 2013

My weekly update april #1


Kijk je mee naar mijn week?





Maandag kon ik lekker uitslapen .. dacht ik. Ik werd al snel wakker gemaakt door onze poes Bella. We hebben haar nu bijna twee maanden. Ik wilde al vanaf dat ik klein was heel graag een kat of poes, helaas ging dit niet omdat mijn ouders heel erg allergisch zijn. Maar nu ik samen met mijn vriend een eigen huisje heb kon een poes natuurlijk niet ontbreken. We hebben haar uit het Haags Dierencentrum gehaald, wat een super Centrum is dit. De mensen waren ontzettend vriendelijk en zorgen heel erg goed voor al hun dieren. Ik zal hier nog wel een keer een artikel over schrijven. 


Ik heb er nog helemaal niets uit gelezen, maar oh my wat vind ik het nu al een schitterend boek! En heel grappig: ik kwam er pas laatst achter dat ik een gesigneerd exemplaar heb gekregen! Hoe cool is dat?!


We hadden nog wat soep over van het weekend, dus dat nam ik 's middags. Vermicellisoep .. heeerlijk! Dit is echt mijn favoriet qua soep. Check mijn bijpassende boerenbont servies, i love it!


Nieuw lakje geshopt, deze is van de Miss Sporty. 


Gezond roerbakken!


Woensdag ben ik even de stad in geweest. Mijn vriend werkt bij Cheese & More, dus heb even een heerlijke dille mosterd bij hem gekocht. Ik eet dit altijd als ik kaas heb op mijn cracker. Doe er een beetje dille mosterd op en klaar! Yum yum. 


Hoi!


Ik had donderdag gewerkt en had echt zin om iets lekkers te maken. Chili con carne. Ik maak altijd wat extra's zodat we er de volgende dag ook nog van kunnen eten. 


Rudolph's Bakery kijken. Ik ben echt zo verslaafd aan dit programma, toen ik klein was bakte ik altijd al koekjes, taarten en cakes. Vind het zo leuk om te zien wat hij altijd voor lekkere dingen maakt. Vervelend is altijd wel dat je er trek van krijgt haha. 


Vrijdagavond was ik alleen thuis, mijn vriend moest werken. Dus dan gaan de kaarsjes aan, tv aan en alles in de chill modus.


Zaterdag was een relaxt dagje, ik ben met mijn ouders en zus lekker de stad in geweest. (hier komt nog een shoplog van!) Het was heel erg mooi weer dus ook weer heerlijk op een terrasje gezeten. 'S avonds moesten mijn vriend en ik naar een verjaardag in Eindhoven, wat anderhalf uur rijden is van Delft. Het navigatiesysteem stuurde ons elke keer de verkeerde kant op, dus na meer dan twee uur waren we eindelijk in Eindhoven. Rond half vier waren we terug thuis.

Vandaag niet veel in de planning, wat artikelen schrijven en misschien nog even van het lekkere weer genieten.

En hoe was jullie week?

Veel liefs.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!