zondag 21 april 2013

First thing(s) tag




Tags vind ik altijd leuk, om te lezen maar ook zeker om zelf in te vullen. Bij deze de 'First thing(s) tag. Ik heb de vragen in het Nederlands gesteld, het is oorspronkelijk namelijk een Engelse tag. 
Have fun!

Eerste ding dat je doet als je 's ochtends wakker word

Het eerste wat ik dan doe is mijn mobiel pakken en gelijk alle social media bekijken; Twitter, Facebook, WhatsApp e.d. Best erg als je erover nadenkt, ik ben een klein beetje verslaafd aan social media. Niet alleen op mijn mobiel maar ook op m'n Ipad. 

Eerste ding dat je doet als in de sportschool bent

Op de crosstrainer! Geen idee waarom haha! Ik heb een vast ritme in de sportschool en dat begint altijd bij de crosstrainer. 

Eerste ding dat je doet als je thuiskomt van school of werk

Ik zit niet meer op school, als ik thuiskom van mijn werk trek ik mijn joggingsbroek aan. Daarna zet ik altijd een kopje thee en kruip dan lekker op de bank met een tijdschrift of mijn Ipad.

Eerste auto

Helaas heb ik mijn rijbewijs nog niet en dus ook nog geen auto. Maar mijn eerste auto word zeker weten een Audi! Mijn vriend rijd wel eens in de Audi A6 van zijn vader, zucht ... wat een ontzettend mooie auto. En nee, ik begin dan niet meteen met een A6 haha. Denk niet dat mijn portemonnee dat aankan. 

Eerste ongeluk/verkeersovertreding

Pfoe, ik heb nog nooit een echt ongeluk of een verkeersovertreding gemaakt of gehad. Gelukkig maar! Wel heb ik een keer een botsing gehad op de fiets. 'S nachts fietste ik met wat vrienden terug naar huis van een avondje uitgaan, er kwamen wat studenten (dronken as hell natuurlijk) recht op me af fietsen. Ik dacht nog 'die zien mij wel' , maar neeuh. Ze klapte zo bovenop me. Ik lag op de grond met mijn fiets bovenop me, schrammen over mijn knie en armen. Niet zo'n prettige ervaring, gelukkig waren mijn vrienden bij me die flink boos zijn geworden op die studenten haha. 

Eerste ding dat je wilde worden als je later groot bent

Juf, dierenarts, kapster .. ik zou het echt niet weten. Er waren zoveel dingen die me leuk leken om te doen, daar zat niet echt één ding tussen wat ik als eerste wilde worden. I'll check it with my mom! 

Eerste keus drinken

Water. Huh? Ja, ik ben echt verslaafd aan water. In mijn koelkast liggen serieus 8 of 9 flesjes water, altijd gevuld. Cola en andere frisdranken doen me helemaal niks, plus water reinigt je lichaam ook nog eens goed! 

Eerste keus dessert

Chocolade mousse. Ooooh het is zo slecht maar zo ontzettend lekker. En als het dan mag en het er is, praline mousse. Verrukkelijk.

Eerste liedje dat in je opkomt

Halo van Beyonce. Dit liedje heeft zoiets bijzonders, ik kan het niet uitleggen. Ik kan dit nummer 10x achter elkaar luisteren, met mijn ogen dicht en nog verveelt het niet. 

Eerste grote aankoop

Dit weet ik nog als de dag van gisteren. Mijn eerste televisie. Ge-wel-dig! Het was echt zo'n klein mini vierkant teeveetje maar ik was zo trots dat ik dat zelf bij elkaar had gespaard. Helaas kon ik hem niet meenemen naar mijn nieuwe huis, gelukkig hebben mijn ouders hem nog bewaard. Dat blijft toch iets heel speciaals.

Eerste baantje

Mijn eerste baantje was verkoopmedewerkster bij 'The Body Shop'. Dat was al heel wat, ik was toen op dat moment 15 jaar en werd eigenlijk gewoon in het diepe gegooid. Maar wat was het superleuk en ik heb ook heel erg veel geleerd daar. Uiteindelijk stond school in de weg en heb ik ontslag moeten nemen, daar baal ik nog steeds heel erg van.

Eerste keer in het vliegtuig

Dit was met mijn beste vriendinnetje. We gingen voor het eerste met z'n tweeën op vakantie met Mallorca. Ik wilde al heel lang, heel graag met het vliegtuig weg. Heel spannend was het, dat weet ik nog wel. Daarna ben ik nog een keer geweest met mijn vriend naar Turkije, en ik wil het liefst zo snel mogelijk weer! Vliegen is gewoon fantastisch!



& wat doen jullie als eerste 's ochtends als je wakker wordt? 









Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!