maandag 6 mei 2013

Andrélon Pink Collection


Andrélon .. yaay! Nieuwe collectie ... yaay! Roze ... yaay! Allemaal dezelfde prijs ... yaay! Meer volume voor je haar ... yaay!



Dit zijn allemaal dingen waar ik (en ik denk een heleboel met mij) heel erg blij van worden. Zoals jullie al weten ben ik gék van Andrélon en dus moest ik ook deze nieuwe 'Pink Collectie' hebben & proberen. De collectie kleurt knalroze, lekker girlie girlie, en bestaat uit vier leuke producten. Helaas heb ik er maar drie uit kunnen testen.



Waar bestaat de 'Pink Collection' uit?




Als eerste de Get The Volume Mousse. 

Wat belooft Andrélon:
- Langdurig volume
- Gewichtloos, plakt niet
- Helpt je haar beschermen tegen de hitte van de föhn en/of stylingtools.



De Make It Shine Spray. 

Wat belooft Andrélon:
- Geeft een prachtige glans
- Voor een zachte en pluisvrije finish
- Helpt het haar beschermen tegen de hitte van de föhn en/of stylingtools. 



& de Get The Volume Powder. 

Wat belooft Andrélon:
- Volume en structuur vanaf de haaraanzet
- Ideaal voor haar van elke lengte
- Matte finish
- Fantastisch om een volumeboost in het haar te creëren. 


Dat klinkt allemaal veelbelovend! Deze collectie is dus echt om je haar meer volume te geven. In het begin was al razend benieuwd naar de Get The Volume Powder. Zou dit een soort droogshampoo zijn? Hoe kun je daar het beste achter komen? Juist ja! Testen!


Dit is mijn haar zoals het zat. Zoals je ziet zit het aan de bovenkant wat plat, ik had mijn haar twee dagen niet gewassen. 




En na het gebruik van de Get The Volume Powder! Je ziet wel duidelijk wat het voor mijn haar doet en wat de bedoeling precies is. Het is super simpel om aan te brengen; maak een paar keer over je hele haar verdeeld een scheiding en strooi hier een beetje poeder overheen. Vervolgens wrijf je het in. Doe dit een paar keer totdat je zelf tevreden bent. En kijk eens aan .. volume boost! Ik ben helemaal gek op dit product! Enige nadeel dat het in een piepklein busje komt en €4,99 kost. Dit vindt ik nog best veel.





Het fijne van deze producten is dat ze ergens gewoon lekker simpel zijn maar zoveel voor je haar doen. Deze producten kun je gebruiken om volume in je haar te creeeren en/of om je haar te beschermen tegen de hitte. Dit vindt ik erg slim gedaan van Andrélon, vaak moet je toch een aparte spray of serum gebruiken hiervoor. Met Andrélon niet, hier zit het in alle vier de producten al voor je bij! Hoe handig? 


De Andrélon Pink Collection ligt nu in de winkels en kosten allemaal €4,99 per stuk.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!