maandag 20 mei 2013

Kneipp Limited Edition Cacao


Heerlijke belgische bonbons, een reep milka chocolade, chocolade-fugde taart, chocolade brownies. Wie houdt er nu niet van chocolade? Ik in ieder geval wel en ben daarom ook dol op alle producten waar cacao in zit. Kneipp heeft een Limited Edition van cacao.Voortaan kun je ook in bed en onder de douche genieten met de heerlijke geur van chocolade!




Een douchegel en een badschuim, beide heerlijke producten met de geur van cacao. We weten allemaal dat chocolade niet zo heel goed voor je is en nu kun je dus genieten zonder aan te komen. Ideaal! 



Badschuim: €8,99
Douchegel: €4,99

De producten bevatten natuurlijke cacaobonenextracten en amandelolie voor een lekker zacht huidje en een kalmerende werking. Helaas heb ik geen bad alleen een douche maar anders had ik meteen in bad gedoken met deze badschuim. Verrukkelijk lijkt me dat! Wel fijn dat Kneipp dus ook een douche gel heeft, de geur is fantastisch en ruikt heerlijk. Niet te overheersend, ik heb soms dat een geur zo overheersend is dat ik er hoofdpijn van krijg maar dat is hier absoluut niet het geval. Er zitten zeker genoeg voedende bestanddelen in want mijn huid voelt zacht aan. Wel moet ik het daarna nog insmeren met bodylotion anders is mijn huid toch nog iets te droog. 
Beide producten zijn vrij van parabenen en dermatologisch getest. 

Ben jij chocolade gek? Dan zijn deze producten van Kneipp een absolute aanrader! Ze zijn er ook in leuke cadeauverpakkingen voor de kerst of sinterklaas. 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!