woensdag 22 mei 2013

Lauren Conrad Beauty


Laguna Beach, The Hills, Teen Vogue. Meer hoef ik waarschijnlijk niet te zeggen en je weet wel over wie ik het heb. Lauren Conrad is een stijlicoon en bekend, niet alleen van tv, ook door haar eigen kledinglijn, website waar ze al haar geheimen deelt & haar boeken. Vandaag viel Beauty bij mij in de bus. Een schitterend boek die je eigenlijk kan zien als make-up handleiding. Kun je iets van Lauren leren, of zijn het dingen die we allemaal al weten?





Het boek heeft een harde kaft. Dit vindt ik altijd wel zo fijn lezen en heeft een mooi formaat. Als je de voorkant ziet ben je al verliefd op het boek. 



In het boek staan prachtige foto's. Niet alleen van Lauren zelf, ook van andere vrouwen. 

Het boek is in de 'ik vorm' geschreven. Dit wil zeggen dat Lauren jou alles zelf vertelt. Persoonlijk vindt ik dit bij dit boek erg leuk. Je hebt het idee alsof ze echt naast je zit en samen met jou het boek doorleest en je allerlei tips en verhaaltjes vertelt. De foto's maken het boek nog leuker, mooier en duidelijker. 

Alles wat met beauty te maken heeft komt aan bod. Make-up, haar, nagels, gezichtsverzorging maar ook een deel beweging en gezond eten. 



De look van Lauren door de jaren heen. Bij elke foto geeft ze zelf commentaar, soms echt hilarisch!



Adviezen voor de basis van huidverzorging. 



Het boek bevat tips, persoonlijke verhalen, mooie foto's, kortom het is een boek waar je in blijft kijken en bladeren. 



In het boek worden veel basic dingen besproken maar ook komen er regelmatig dingen voorbij waarvan ik denk: 'Oh zit dat zo?'. Alles kom je in het boek tegen, tips om je haar op een leuke en creatieve manier vast te maken, hoe het beste je nagels te verzorgen en te lakken, wat voor make-up en foundation past er het beste bij jou huidskleur enz. Beauty is echt een prachtig boek waar ik nog steeds elke keer voordat ik ga slapen nog even in blader. 

Lauren Conrad Beauty is via bol.com te koop en kost €13,99.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!