vrijdag 3 mei 2013

L'oreal Lipstick Rouge Caresse Coeur de Perle


Lipsticks .. oooh ik ben er verliefd op. Al die leuke en lieve kleurtjes. L'Oreal Paris beschikt over de mooie lipsticks uit de lijn 'Rouge Caresse', en heeft deze nu uitgebreid met 'Rouge Caresse Coeur de Perle' oftwel 'hart van een parel'. 




Meteen was ik weg van deze 'pareltjes'. L'Oreal belooft je met deze lipsticks een mooie kleur en tegelijkertijd een verzorgende werking voor je lippen. Dat klinkt me als muziek in de oren! Dus eigenlijk een soort lipbalsem met een kleurtje. Vaak heb ik bij lipsticks dat mijn lippen uitdrogen, hierom moet ik nog weleens een lipbalsem onder mijn lipstick aanbrengen. Erg irritant, en precies de reden waarom ik deze graag wilde uitproberen!


De verpakking is mooi maar simpel. Het merk van L'Oreal is goed zichtbaar.





Zoals je ziet heb ik voor nummer 11 gekozen: Fuchsia & Fiery. Al heel lang was ik op zoek naar een mooie roze kleur, daarom was ik hier erg nieuwsgierig naar! Maar ze hebben nog twee andere kleuren: Coral & Floral en Candy & Cherie.



Het aanbrengen van de lipstick is erg fijn. Bij de meeste lipsticks ervaar ik toch een droge structuur. Deze is zacht en gemakkelijk in gebruik.





Fuchsia & Fiery, i love you! Zoals je ziet laat deze lipstick een mooie roze kleur achter. Op foto kleurt 'ie ietsjes donkerder dan hij echt is. Dit is precies de kleur waar ik naar op zoek was! Hij houd het een paar uur en een lunch lang uit wat ik toch nog best lang vindt voor een lipstick. Ik heb nog niet echt het idee dat deze lipstick verzorgend is dus dat valt me dan een beetje tegen.

De Rouge Caresse Coeur de Perle lipsticks liggen in de winkel en kosten €14,99 per stuk. 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!