donderdag 2 mei 2013

Why do I wear make-up?


De titel zegt het al, het is weer tijd voor een tag!



  • Wanneer ben je begonnen met het dragen van make-up?
    Pfoe dat is al even geleden. Ik denk dat ik vanaf mijn tiende al met make-up in de weer was. Mascara, daar begon het volgens mij mee haha. Ik mocht van mijn moeder nog niet teveel make-up op (gelijk had ze!). Daarna volgde het oogpotlood en de oogschaduw.

  • Hoe voel je je als je geen make-up draagt?
    Heel normaal eigenlijk! Make-up gebruik je om jezelf mooier te maken, het moet geen masker worden. Ik voel me dan ook niet lelijk zonder make-up, als ik even snel de deur uit moet ga ik me dan ook niet helemaal uitgebreid opmaken. Gelukkig kan ik heel goed zonder maar dat neemt niet weg dat ik het erg leuk vindt om mezelf op te maken. Als ik dan ook eens een keer uit eten ga, een verjaardag heb of uitgebreid ga shoppen sta ik dan ook met plezier voor de spiegel te make-uppen!
  • Wat vind je nou zo leuk aan make-up?
    Make-up is oneindig, je kunt er zoveel mee variëren en combineren. Er zullen altijd weer nieuwe producten op de markt komen die je weer uit kunt proberen. Ik voel me met make-up altijd bijzonder, dat gevoel wat dat geeft is zo apart. Al is het alleen een mooie donkerrode lipstick. Geweldig vindt ik het!
  • Wat zijn je 3 'holy grail' items wat make-up betreft?
    De Essence Stay Matt poeder is op dit moment echt een onmisbaar product voor mij geworden. Ik gebruik hem nog niet zo heel erg lang maar wat een top spul is dit! Zelf heb ik altijd al een wat vettige huid gehad, dit kan ik met BB cream of foundation iets verdoezelen maar nog niet helemaal. De Stay Matt poeder zorgt ervoor dat er geen glansje op mijn gezicht te bekennen is! Ook het köhl oogpotloodje van L'Oreal neem ik altijd mee voor eventueel bij te werken. Veel oogpotloden vervagen bij mij maar dit is er eentje die altijd goed zijn werk blijft doen. Als laatste is mijn 'holy grail' item heel saai misschien (en niet helemaal make-up) ... de nieuwe lip butter van nivea. Onmisbaar en gaat overal mee in mijn tas. Zoals ik al eerder zei heb ik vaak droge lippen en maak ik ze vaak helemaal kapot. Ik blijf daarom ook altijd lip butter opsmeren. En hij ruikt ook heerlijk naar vanille en macademia .. delicious! 

& wat zijn jou 'holy grail' items? 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!