dinsdag 14 mei 2013

MAC Baking Beauties


Cupcakes en taarten decoreren, eerst bekleed je de cupcakes met marsepein of heerlijke zoete fondant en vervolgens versier je deze met suikerhartjes, glittersuiker, pareltjes, decoratiebloemetjes en nog veel meer lekkers! Het gaat er uiteindelijk om dat het er aantrekkelijk en verleidelijk uitziet. Om op te eten dus! MAC liet zich hierdoor inspireren en ontwikkelde de MAC Baking Beauties. 




Vanaf mei komt MAC dus met deze nieuwe collectie. Mierzoete make-up producten die je bijna op zou kunnen eten. Ik ben dol op MAC maar ik ben nog meer dol op cupcakes, taarten en alles wat met gebak te maken heeft. Dus deze nieuwe Baking Beauties lijn maakt mij daarom dolgelukkig!



Ken je van die heerlijke gebakswinkeltjes, of zo'n typisch patisserie zaakje in Parijs? Zo voel je je precies als je, je tussen deze producten waant. Zoete pasteltinten staan centraal; koel mint, zacht blauw, lief roze ...



We beginnen met de lipsticks. Ik hou van lipsticks, zeker zulke mooie lichte en lieve kleuren. Van links naar rechts: Devil's Food, Lavender Whip, Pure Decoration & de Raspberry Swirl. Om te zoenen zijn ze, toch? De lipsticks kosten per stuk €18,50. 




De Tinted Lip Balms zijn er in vier kleuren. Van links naar rechts: Baking Beauty, Cheeky Cheeky, Glacé en Sweeth Tooth. Deze kosten €20,- per stuk. 




Nagellakjes! We kunnen niet zonder, gelukkig heeft MAC ook in deze collectie aan nagellak gedacht. Van links naar rechts: Blue Velvet, Confectionary & Pistachio Crème. Deze kosten per stuk €13,50. 




De Pro Longwear Paint Pots van MAC zijn een verwennerij voor je oogleden. Silky zacht en het geeft je ogen een ontzettend mooie glans. Van boven naar beneden, links naar rechts: Fancy Frosting, Let's Skate, Mooncake, Éclair en Dangerous Cuvée. Per stuk kosten deze €19,00. 




Van links naar rechts: Lustre Drops en twee potjes glitter voor extra pigmentatie op je oogleden. De glitter komen in de kleuren Pink en Reflects Transparent Teal. Deze producten kosten allemaal €18,00 per stuk.





En dan deze schatjes. Oooh wat zijn ze leuk! Dit zijn de Pearlmatte Face Powders in de kleuren In For a Treat en Pink Buttercream. Ge-wel-dig, deze doen me echt denken aan cupcakes op de een of andere manier. Ze kosten per stuk €28,00. 



De gezichtspoeders kun je met een van deze twee kwasten aanbrengen. De Large Shader (€33,50) of de Powder Brush (€37,00). Dan heeft MAC ook weer twee nieuwe mascara's in zijn bezit. Inktzwarte mascara voor een hele mooie en classic look. Deze kosten €18,50 per stuk. 




MAC maakt mij ontzettend blij met deze nieuwe collectie. Ik vindt alles leuk, de lieve zachte kleurtjes, de vormgeving maar vooral de namen die ze de producten geven. Alleen daarvan krijg ik al trek in zoetigheid haha. De poeders vindt ik echt schattig maar ook de lipsticks mogen er zijn. Kortom; een collectie die alles heeft wat je als make-up meisje zoekt en volgens mij iedereen wel aanspreekt. 

De MAC Baking Beauties collectie is te koop bij de Bijenkorf of via www.debijenkorf.nl




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!