zondag 19 mei 2013

My weekly update mei #3


Weer een week is er bijna voorbij. Wat gaat het snel! Kijk je mee?






Een kaarsje met Apple Pie geur! Ik ben dol op dit soort geurtjes.



Zondag was het moederdag en zijn we wezen eten bij mijn schoonouders. Het was super gezellig. Mijn schoonzusje maakt altijd versierde taarten en ook voor moederdag had ze een speciale taart gemaakt, met allemaal roosjes erop. Cute!



Ik ben deze week weer begonnen met een beetje gezonder eten en meer bewegen. Een paar maanden terug ging ik 3 keer in de week naar de sportschool. Helaas kreeg ik een paar weken terug spit (zware spierverkramping in je rug) en mocht ik gewoon echt niets meer. Het is nog niet helemaal over en moet dus wel uitkijken maar zolang het gaat wil ik toch wat meer gaan bewegen!



In de sportschool!



Gezonde salade maken voor op 't werk.



Jummieee!



Bij m'n vriend achterop de scooter wat boodschappen doen. Wat een rot weer was het ...



Bleeeegh. 



Tagliatelle met champignons, varkenshaas en broccoli. 


Ik had nog wat foto's gemaakt maar die krijg ik helaas niet geĆ¼pload op de een of andere manier. Deze week heb ik weer veel gewerkt en druk bezig geweest met artikelen te typen. Vanavond komen mijn oom en tante voor het eerst sinds ik uit huis ben even langs. Gezellig! Gisteravond heb ik daarom nog even snel een cake gebakken, vindt het toch leuk om iets in huis te hebben als ik visite krijg. 

& hoe was jullie week?

XO




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!