zondag 26 mei 2013

My weekly update mei #4


Niet zo'n hele leuke week deze week. Al een paar dagen voelde ik me niet lekker en ben dus ook twee dagen ziek thuis geweest. Bah ..





Slapend op de bank. Ik was zo moe en voelde me gewoon niet lekker. Niet echt griep ofzo maar buikpijn, misselijk, heel erg moe en hoofdpijn.



Ik vindt dit zo'n leuke foto. Bella lag op de bankleuning te slapen, toen ik voor haar ging zitten zag ik dat ze in zo'n schattige houding lag haha.



'S avonds op bed zitten mijn vriend en ik vaak nog even op onze laptops. Hij speelt dan vaak wat spelletjes en ik typ wat blogposts. 



Donderdag ben ik even naar Den Haag geweest. Ik moest bij Lush wat dingetjes hebben en zoals je ook in mijn shoplog hebt gezien moest ik ook voor een elektrische tandenborstel shoppen. 





Een leuk aanzicht als je de kamer in komt lopen!



Vrijdag heb ik voor de lunch banaan-ei pannenkoekjes gemaakt met verse frambozen erbij. Jummie!



Hemels!



Vrijdag even twee wasjes gedraaid wat betekende: zaterdag alles opvouwen.



En zo kwam ik zondagochtend mijn bed uit haha.


Vandaag ga ik gezellig met mijn ouders naar mijn oma & boodschappen doen.
Wat gaan jullie nog doen op je vrije zondag?

XO

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!