woensdag 5 juni 2013

Miss Sporty Perfect Color Lipstick

 Budget beauty producten. Ik ben erg gek op, wat zeg ik ... verslaafd aan! Daarom werd ik ook helemaal lyrisch toen ik bij Miss Sporty deze lipstick lijn ontdekte. Twintig fantastische kleuren waarvan ik er vier meenam om te testen.





Deze vier kleuren nam ik mee: 059 I Poke, 012 Hard Candy, 038 I Love & 203 I'm Nude. Dit vond ik de leukste kleuren die ertussen zaten. Roze en rood vindt ik altijd leuk en nude kleurtjes had ik nog nooit echt geprobeerd dus dat werd nu eens tijd!



Thuis heb ik even wat swatches gemaakt van de kleurtjes om te kijken hoe ze zijn. En ik moet zeggen, ik werd meteen nieuwsgierig naar het resultaat op mijn lippen! Een goed teken. Van links naar rechts: 059 I Poke, 012 Hard Candy, 038 I Love, 203 I'm Nude. 

Zoals je op de tweede foto goed ziet, zitten de lipsticks in een donkerblauwe huls. Echt Miss Sporty, vroeger heb ik wel eens een enkele keer iets gekocht en toen was de verpakking van al de Miss Sporty producten typisch donkerblauw. Ik vind het leuk dat ze dit zo houden, zo herken je direct om welk merk het gaat!



Waar ik erg benieuwd naar was is of de lipsticks goed zouden dekken. Vaak bij low price lipsticks is de kwaliteit toch iets minder. We zullen het zien!



De I Love is een fel roze kleur, ik ben al een hele tijd op zoek naar een goede en knalroze lipstick en ik denk dat ik hem met deze heb gevonden!



Hard Candy is een bordeaux rode kleur, wat dieper rood. 




I Poke vindt ik een hele aparte maar leuke kleur. Hij heeft iets oranjes in zich wat me (tot alle verbazing) best wel staat. 



 De I'm Nude is echt een nude kleur. Mijn lippen lijken op deze foto wat donkerder maar eigenlijk is dit dezelfde kleur als mijn eigen lipkleur maar dan net ietsjes donkerder. Deze vindt ik het minst bijzonder.




Ik ben heel erg te spreken over deze lipsticks van Miss Sporty! Ze zijn romig, dekken vrij goed en zijn  makkelijk aan te brengen. Ze dekken niet zo goed als ik zou willen, je moet toch wel een paar laagjes aanbrengen wil je het goed zien.

De lipsticks blijven ook na het drinken of eten goed zitten, dit vind ik zeker wel een pluspunt. Niets is irritanter als dat je lipstick na een maaltijd nog maar voor de helft op je lippen zit.

De Miss Sporty Perfect Color Lipsticks kosten €2,49 per stuk en zijn bij de drogist te koop.




1 opmerking:

Bedankt voor je reactie!