zondag 30 juni 2013

My Weekly Update Juni #5

Een superleuke & drukke week heb ik achter de rug. Let's check it out! 



Vriendlief even met de camera haha.


 Ehm, nee geen zin in die camera nu.


Zondagochtend moest mijn vriend z'n vader naar Schiphol gebracht worden. Wij mochten dan de auto mee terug nemen, erg fijn! Eigenlijk ga ik nooit mee (mijn schoonvader heeft een eigen bedrijf waarvoor hij regelmatig naar het buitenland moet) maar had nu wel weer eens een keertje zin om naar Schiphol te gaan.


We zijn even op het terras geweest waar je over het vliegveld uit kunt kijken. Super gaaf om al die vliegtuigen te zien opstijgen. Mijn vriend en ik zijn echt gefascineerd als het om vliegtuigen gaat, vliegen vindt ik tof maar ernaar kijken ook!


 Shoppen! Als eerste Victoria's Secret. 


 Lekker girly tasje, love it!


Toen kwamen we deze winkel tegen, die had ik nog nooit gezien. Hier kun je je eigen cupcake 'menu' samenstellen. Hoe leuk is dat?




Starbucks mag niet ontbreken natuurlijk. En zeker al het lekkers niet. Mnomnom. 




Die bordjes, super leuk altijd! (ik weet het inmiddels wel, ik heb zelf bijna een jaar bij Starbucks gewerkt)


Lekkere kop cappuccino met een heerlijke blueberry muffin. Je kunt mij niet blijer maken op zo'n moment.




Tijd voor roze nagels!


Na Starbucks had ik zo'n zin in blueberry muffins dat ik ze zelf heb gemaakt. 


Het resultaat, met een kopje thee. Dat is toch het lekkerste. 




Donderdag was ik vrij maar moest ik voor de zoveelste keer weer naar de huisarts vanwege een infectie. Leuk ...


Time for black nails! Leuk, eens in de zoveel tijd heb ik zo'n zin in zwarte nagels ineens. 


& dit was mijn week. Hoe was die van jullie?

XO




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!