zondag 16 juni 2013

My weekly update juni #3


Tijd voor weer een nieuwe weekly update! 





Zondagavond nam ik even lekker een maskertje, heerlijk relaxt. 



Mijn favo anti-klit product!



Deze foto had ik genomen om te kijken hoe een middenscheiding eruit zou zien. Wel grappig want nu ik deze foto zo zie is het niet eens een middenscheiding haha.




Woensdag ging ik  met mijn vriend even de stad in. Ik moest wel werken 's middags maar dit was het enige moment dat we even samen iets leuks konden doen.




Heerlijk lunchen bij de La Place. 



Donderdag heb ik voordat ik ging werken weer even geshopt bij de Kruidvat!




I love mijn panterprint sjaaltje.



Hmmm elke keer als ik dit koop raak ik weer opnieuw verslaafd. Ik at dit vroeger met mijn moeder vaak bij de thee en moet nog steeds aan die momenten denken als ik een zeebanketje eet hihi.




Zo zag mijn bank eruit na een dagje producten testen, artikelen schrijven en video's opnemen.



In de auto in het zonnetje!



Zaterdagavond zouden we eigenlijk naar een festival gaan, helaas ging dit toch niet door omdat mijn vriend moest leren voor een belangrijk tentamen. Dus heb ik nog wat artikels getypt en wat tv gekeken. We hadden die avond alleen broodjes in huis maar hier hadden we allebei geen trek in. Dus zijn we heel slecht naar de Mac Donalds gereden. (foei)

Hoe was jullie week?

XO





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!