zaterdag 15 juni 2013

Absolute Nude Palette van Catrice


Oogschaduwpaletten zijn ontzettend handig en super leuk om verschillende looks mee te creëren. Catrice heeft een Absolute Nude palette waar je eindeloos mee kunt variëren! 





Het palette op zich ziet er al leuk uit, lekker casual.



Er zit ook een applicator in, zelf gebruik ik deze niet omdat ik liever met mijn eigen kwasten werk. 



Het doosje bevat zes nude kleuren en komt in een klein compact formaat. Handig om mee te nemen in je toilettas!




 Alle kleuren zijn glanzend. Dit kan misschien nadelig zijn maar ik vind het wel iets speels hebben. 



Met dit paletje heb ik een ooglook gecreëerd  De lichtste kleur heb ik op mijn wenkbrauwbot en in mijn binnenste ooghoek aangebracht. Ik gebruik de lichtste kleur altijd als highlighter om je ogen een wat opener aangezicht te geven. De tweede kleur van rechts bracht ik aan op mijn ooglid (deppend om te voorkomen dat er losse poeder op mijn gezicht valt) en een heel klein beetje van de donkerste kleur in mijn arcadeboog. Vervolgens nam ik weer wat van de tweede kleur van rechts en dit heb ik met een blendingkwast geblend. Je kunt natuurlijk ook met de donkere kleur blenden maar dit vond ik weer iets te hard.



I love Absolut Nude! Dit is een fantastische uitbreiding op je oogschaduw collectie, makkelijk mee te nemen en alle kleuren kun je met elkaar gebruiken. De hightlighter vindt ik iets té glimmend (matte highlighters vindt ik toch iets mooier) en je moet wel opletten dat je je kwastjes goed aftikt voordat je de poeder op het ooglid aanbrengt. Ze zijn nogal poederig.
Verder ben ik er heel blij mee, zeker voor de lage prijs die je ervoor betaald!

Pluspunten:
- Zes mooie kleuren
- Compact doosje die handig mee te nemen is
- De kleuren kun je mooi met elkaar combineren
- Zacht prijsje voor een oogschaduw palette
- Goed te blenden

Minpunten:
- Glitterende hightlighter
- Erg poederig

Het Absolute Nude Palette van Catrice is bij Kruidvat te koop voor €4,99. 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!