donderdag 18 juli 2013

Bourjois Healthy Mix Radiance Reveal


Een goede (vloeibare) foundation vind ik altijd lastig te vinden. Ik heb een gemengde/vette huid en niet iedere foundation kan hierbij. Iedereen in mijn omgeving is lyrisch over de Bourjois Healthy Mix foundation. Dus ik besloot hem dan toch ook maar te proberen!




 De uitstraling van de Healthy Mix vind ik erg mooi en classy. De foundation zit in een glazen flesje.


Ik probeerde zelf de kleur 53 uit. Die had ik geprobeerd in de winkel en leek mij wel de juiste kleur voor mijn huid.


De foundation is verkrijgbaar in 8 kleuren. Ik vind het altijd een pluspunt als een foundation er in meerdere kleuren is. Stel jou kleur zit er écht niet bij, dan kun je altijd nog mengen van 2 verschillende kleuren. 


De 8 verschillende kleuren:


  • 51 - Light Vanilla
  • 52 - Vanilla
  • 53 - Light Beige
  • 54 - Beige
  • 55 - Dark Beige
  • 56 - Light Bronze
  • 57 - Bronze
  • 58 - Dark Bronze


Zoals je ziet heeft deze foundation een pompflacon. Go Bourjois! Dit vind ik heel erg fijn met aanbrengen.


Op de zijkant van het flesje staan de ingrediënten. Deze foundation heeft een vernieuwde formule en bevat meer fruitextracten. Meloen voor hydratatie, appel als een anti-aging ingredient en abrikoos voor een stralende huid. Eigenlijk een heerlijk, gezond sapje voor je huid!


De foundation op mijn hand. Erg vloeibaar, waar ik wel een beetje huiverig voor was aangezien mijn huid sommige vloeibare foundations echt niet trekt. 


Wat uitgesmeerd op mijn hand.


Hier nadat ik het helemaal heb verdeeld over mijn hand. Wat me meteen opvalt is dat 'ie goed dekt maar  het wel even duurt voordat hij goed is uitgesmeerd.


 Hier heb ik geen make-up op, alleen een beetje dagcrème wat ik eerst goed heb laten intrekken.


 Again. 


En hier het resultaat mét de Bourjois Healthy Mix foundation. Ik ben echt blij verrast door de werking van dit product. Hij dekt heel mooi maar niet té en hij geeft ook geen 'cakey' effect. 


 Van de zijkant. (zie het verschil met de foto hierboven zonder make-up)


Nog even voor de duidelijkheid, ik draag voor de rest geen make-up dus ook niet op mijn ogen. Dit heb ik bewust gedaan zodat ik echt goed kan zien wat het effect is van de foundation en ik niet afgeleid wordt door iets anders op mijn gezicht. 

Wauwie! I'm blown away door deze foundation. Zoals ik al zei is het voor mij echt een ramp een goede foundation te vinden. Vaak droogt het mijn huid uit, krijg ik allemaal velletjes en past het gewoon niet bij mijn huid. Deze past erg goed, en dat vind ik al een pluspunt. Hij voelt al niet zwaar op mijn huid en maakt mijn huid mooi egaal en verbergt alle roodheid in mijn gezicht. 

De Bourjois Healthy Mix foundation is bij de drogist te koop en kost €14,99 voor 30 ml. 

Pluspunten:
- Niet zwaar
- Geeft geen 'cakey' onnatuurlijk effect
- Is verkrijgbaar in 8 kleuren zodat je er altijd eentje hebt die matcht met jouw huid
- Bij bijna elke drogist te koop
- Je hebt niet teveel nodig
- Heeft een pompflacon, handig met aanbrengen en de juiste hoeveelheid afmeten
- De prijs vind ik oké, voor een goede foundation ben je toch altijd al wat meer geld kwijt

Minpunten:
- De prijs kan een minpunt voor je zijn
- Het duurt wat langer voordat de foundation goed over je gezicht is verspreid
- Kan wat gaan glimmen, gebruik dus een goede primer en poeder het eventueel nog af




2 opmerkingen:

  1. Wat heb jij een prachtige huid zeg, je hebt zelfs geen foundation nodig! Ik heb zelf de 1 2 3 Perfect Foindation van Bourjois en die vind ik top.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel! Ik heb gister de 1 2 3 Foundation gekocht, ben heel benieuwd wat het verschil is.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!