donderdag 4 juli 2013

L'Oreal Paris Sublime Soft make-up remover

Een make-up remover zonder al te veel poespas, die gewoon zijn werk doet en op waterbasis is. Klinkt goed? Dit is de Sublime Soft make-up remover van L'Oreal. 



De Sublime Soft make-up remover is een zachte en milde reiniger. Naast dat het je make-up verwijderd is deze zo subtiel dat je ook je mascara, oogpotlood en oogschaduw weg kunt halen. Er zit geen parfum of alcohol en volgens L'Oreal kun je dit product ook gebruiken voor een gevoelige of droge huid.


Uit ervaring kan ik je vertellen dat 'ie voor een gevoelige huid erg goed werkt. Zeker als het gaat om mijn oog make-up verwijderen is deze perfect. Vaak gebruik ik hiervoor oogpads maar ik merk dat mijn dunne huid dit toch niet zo fijn meer vindt. Sinds ik dit product gebruik zeg ik gedag tegen het branderige, prikkende en trekkerige gevoel wat ik altijd ervaar. 


Waar je wel even op moet letten als je deze reiniger gebruikt is dat je je gezicht erna niet gaat wassen. Gewoon even een crème op je gezicht smeren en je bent klaar voor de nacht. (of dag)


Wat L'Oreal in het kort zegt met dit product:
'Verwijdert sporten van make-up/onzuiverheden en onthult een beter huidkwaliteit. Zo zacht, dat het zelfs de gevoelige huid kalmeert. Voor een zuivere huid die aangenaam en gekalmeerd aanvoelt zonder enige vorm van irritatie. Gebruik dit elke ochtend en avond op het gezicht, ogen en lippen. Breng aan met een wattenschijfje. Niet wrijven en niet afspoelen.'


Met een wattenschrijfje werkt de Sublime Soft echt het beste. Ik zou ook niet weten hoe je dit anders makkelijk aan kunt brengen. Wat erg fijn is, is omdat het product zo vloeibaar is je er niet zoveel van nodig hebt en je dus langer met de verpakking doet. Pluspunt!

Sinds deze ontdekking gebruik ik niets anders meer om mijn gezicht te reinigen. Het is voor mij echt een uitkomst. Anders was ik eerst nog bezig met oogpads, reinigingsmelk (doe ik af en toe nog wel hoor) en als afsluiter een tonic. Maar nu kan ik de eerste twee stappen overslaan en meteen aan de slag met dit wonderlijke watertje. Ik heb geen branderige huid maar (wat ik anders nog wel regelmatig had) en mijn huid is heerlijk schoon. Ben jij ook op zoek naar een praktische en heerlijke verfrissende reiniger, dan is dit product misschien iets voor jou!

L'Oreal Paris Sublime Soft make-up remover kost €7,99 en is te koop bij de drogist.

Pluspunten:
- Snelle manier van je gezicht reinigen
- Verwijdert make-up
- Tonifeert
- Kalmeert de huid en is zelfs geschikt voor de droge en gevoelige huid
- Je hebt weinig van het product nodig zodat je langer met de verpakking doet
- De prijs kwaliteit verhouding vindt ik erg gunstig

Minpunten:
- Misschien vindt je alleen dit product niet genoeg om je gezicht volledig te reinigen 
- Er zijn wat ervaringen van mensen die pukkeltjes krijgen na het gebruik van dit product




1 opmerking:

  1. Lijkt een heel goed product! Meestal heb ik wel wat last aan mijn ogen als ik mijn oog make-up heb verwijdert.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!