zondag 14 juli 2013

My Weekly Update juli #2

Goodmorning everyone! Wat een super lekker weer was het deze week. I love it! 




 Oeeeeh altijd goed om de zondag mee te beginnen. Zelfgemaakte croissants. <3


Het was zulk lekker weer dat we samen (mijn vriend en ik) naar een terrasje in het Delftse Hout zijn geweest. Dit is een soort natuurpark. Het was gezellig druk, iedereen genoot van de zon. 


 Beginnen met een heerlijke cappuccino. 


 Bij het Delftse Hout zit een strandje, een waterpark en een kinderboerderij. Samen zijn we even de kinderboerderij ingegaan. Altijd leuk!


 Als afsluiter hadden we zondagavond een barbecue bij m'n schoonfamilie.


Maandag helaas weer gewoon aan het werk. Gelukkig is daar altijd Red Bull om me wakker te houden haha!


 Sunprotector voor mijn lippen. Belangrijk!


 Lief ding.


Woensdagmiddag hebben ik en mijn vriend bijna vier uur bij de Coffee Company gezeten. We hebben heerlijk gekletst over van alles en nog wat.



Woensdagavond werd ik ineens ontzettend ziek. En tsja dan heb je geen zin om op te ruimen. Alsof er een bom ontploft was. En dit was dan alleen nog de woonkamer ..



 Aardbei kwarktaart gemaakt met verse aardbeien! Yum yum.


 Ook de konijntjes zijn niet vies van een aardbei. 


Zo zielig .. Zaterdagavond hadden we een verjaardag van een kennis. Op de terugweg zag ik ineens een kat zitten en daarnaast iets donkers. Op het eerste gezicht dacht ik dat het een pad of kikker was maar toen ik van mijn fiets afstapte zag ik dit hele kleine jonge mereltje. Hoe zielig! Blijkbaar was hij uit z'n nest gevallen en was de kat ermee aan de haal gegaan. Ik kon hem daar niet laten liggen en hij liet zich ook makkelijk oppakken. Thuis hebben we hem in een doos met zaagsel gedaan en een handdoek eroverheen gedaan. (schijnt het beste te zijn, een donkere ruimte). Ik was heel erg bang dat ie 's nachts dood zou gaan maar hij leeft gelukkig nog! Hier in de buurt van het Delfste Hout zit ook een Vogel & Egel opvang dus als ik iemand weet met een auto die mij erheen wil rijden breng ik dit kleine hummeltje zo snel mogelijk weg. Zou hem 't liefst zelf voeren etc maar ik weet ook wel dat dat niet goed is voor het beestje. Let's hope for the best!


En dit was mijn Weekly Update alweer
Hoe was jullie week?

XO




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!