maandag 15 juli 2013

Maybelline Lasting Drama Gel Eyeliner

Maybelline Eyestudio Lasting Drama Gel Eyeliner. Pffoee, een mond vol voor zo'n klein product. Ben je nog geen pro maar wil je toch een perfect lijntje langs je wimperrand zetten? Dan is dit dé oplossing .. volgens Maybelline NY dan. 



De Gel Eyeliner zit in een langwerpig doosje. Waarom? Er zit namelijk ook een penseeltje in waarmee je de eyeliner nóg beter en makkelijker kunt aanbrengen. 


 Op de zijkant staan de ingrediënten.


Op de achterkant staat een plaatje waarop staat dat je in één keer de perfecte line kunt zetten. Hmm nou ben benieuwd of dit ook echt zo is.


 En dit komt er uit het doosje. Een klein potje gel eyeliner en een penseeltje.


Hoe cute is dit kleine potje? Het penseeltje wat erbij komt vind ik handig bedacht! Dan hoef je niet zelf nog een kwastje te kopen. 



Het potje. Ik ben echt helemaal weg hiervan. Het potje is van glas, heeft een draai dekseltje en op de voorkant staat het merk nog even aangegeven. 



 Hello you!


 En dit is het resultaat nadat ik de eyeliner heb opgebracht. Mét het penseeltje! 


Oké ik ben echt geen pro als het gaat om eyeliner aanzetten. Ik sta soms nog te lang te klooien voor de spiegel om het enigszins recht te krijgen. En dat met een potloodje. Dus ik was een beetje bang dat het met het kwastje echt heel erg fout zou gaan. Maar nee! Tegen mijn verwachtingen in ging het echt heel erg makkelijk.





 Zoals je ziet draag ik ook verder niks anders op mijn ogen, geen oogschaduw of mascara. 

Het resultaat vind ik echt prachtig! Het brengt eenvoudig aan (oké je moet even oefenen, maar hey dat hebben we er wel voor over toch?) vlekt niet en blijft mooi zitten. Ik ben om!

De Maybelline Lasting Drama Gel Eyeliner is bij de meeste drogisterijen te koop en kost €12,49.

Pluspunten:

- Gemakkelijk aan te brengen
- Komt met een handig kwastje
- Vlekt niet
- Blijft goed zitten

Minpunten:

- De prijs vind ik nog best pittig voor zo'n klein potje. Je betaalt natuurlijk grotendeels voor de verpakking wat ik wel zonde vind




3 opmerkingen:

  1. Ik heb deze ook een tijdje gehad, en inderdaad, hij is goed :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw dit ziet er echt super mooi uit! En laat ik nu net een vervanging voor mijn huidige eyeliner nodig hebben! Thanks! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie foto's! De eyeliner lijkt me erg fijn :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!