woensdag 10 juli 2013

Paarse FOTD

Vandaag een Face Of The Day! Deze keer koos ik voor mijn lievelingskleur: paars. 




Deze look is erg simpel te maken en door de lichtpaarse kleur erg fris waardoor je hem prima overdag naar school of werk kunt dragen.


Ik heb de paarse mono oogschaduw van de Hema gebruikt op mijn bewegend ooglid. Vervolgens bracht ik een iets lichtere paarse kleur (bijna tegen het licht roze aan) aan in mijn arcadeboog. Dit heb ik mooi in elkaar geblend zodat het goed in elkaar overloopt en niet zo hard overkomt.




Mijn wenkbrauwen heb ik bijgewerkt met het Hema wenkbrauwpotloodje in de kleur donkerbruin. 


Dit zijn de producten die ik voor deze look heb gebruikt:
1. Miss Sporty Morning Baby BB Cream
2. Essence All About Matt! poeder
3. Rimmel mascara
4. Hema mono paarse oogschaduw
5. Lichtpaarse oogschaduw uit een oogschaduw box die ik al een hele tijd heb
6. Catrice liquid eyeliner
7. Wenkbrauwpotlood van Hema



Simpel maar leuk! Je kunt natuurlijk i.p.v. paars iedere andere kleur gebruiken. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!