donderdag 11 juli 2013

Bourjois Summer 2013

Een lekker gebruind teintje, hippe en frisse blauwe mascara, licht gebruinde BB cream afgemaakt met een mooie bronzer. Klinkt goed? Bourjois nieuwe zomer collectie heeft het allemaal!



Ik hou van zomerse make-up en al helemaal als het niet al te duur is. Bourjois bracht dit jaar een nieuwe zomerse collectie uit die niet alleen leuk is voor je huid maar ook voor je geld. Zelf heb ik de blauwe mascara in mijn bezit. Het is een erg fijn product alleen zie je het blauwe niet of nauwelijks. Jammer ..



Ook zijn er weer nieuwe Shine lipsticks te verkrijgen! Zomerse, vrolijke kleurtjes. Als het nu eens een keer beter weer wordt is dit perfect. 


Waar ik meteen al razend enthousiast van werd is de kabuki kwast. Dit is een wat grotere hele handige poederkwast die zorgt voor een betere dekking. 

- Bronzing Primer €13,49
- Fabulous Bronzing Mousse €13,99
- BB Bronzing Cream €13,49
- Maxi Delight Bronzer €13,99
- Kabuki kwast €12,49
- Volume Glamour Max Holidays (mascara) €7,99


Ook erg leuk is dat Bourjois komt met allemaal nieuwe producten die je een net wat bruiner teintje moeten geven. Een BB cream, Bronzing Mousse, een bronzer en een primer. De BB cream lijkt me erg fijn, het verzorgt, hydrateert en zorgt er ook nog eens voor dat het lijkt alsof je een dagje lekker in de zon hebt gezeten. De mousse is géén zelfbruiner, het is een mousse die zorgt voor een bruin 'laagje' over je huid. Dit kun je aan het einde van de dag gewoon weer afspoelen. Handig maar ook weer niet. Als je buiten loopt in een jurkje of rokje en je krijgt een regenbui over je heen glijd de mousse weer net zo makkelijk voor je huid af. De bronzer is erg mooi. Hij komt een grote verpakking (misschien niet zo handig met meenemen) maar in combinatie met de kabuki kwast erg fijn. De primer heeft een chocoladeachtige mousse structuur en is voor een blanke huid een tikje te donker. Smeert wel makkelijk uit maar is voor mijn huid gewoon echt te donker.


De producten van Bourjois  vind ik erg leuk! Vooral de BB cream en de lipsticks ben ik erg enthousiast over.
Heb jij ze al geprobeerd & wat is jou favoriet?

De Bourjois producten zijn te koop bij de luxere drogisterijen. 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!