zaterdag 17 augustus 2013

Eindelijk vakantie!

VAKANTIE!




Yaaaaaay ook ik heb eindelijk vakantie! Gisteren was mijn laatste dagje werken en nu ga ik twee weken heerlijk relaxen, leuke dingen doen, hopelijk van het mooie weer genieten en natuurlijk blijf ik wel gewoon bloggen. Hou er alleen een beetje rekening mee dat er misschien wat kortere artikels komen. Thanks that will be great!

Ook mijn vriend heeft twee weken vakantie, heel fijn want we hebben het allebei erg druk gehad met verschillende dingen. A.s. woensdag gaan we met een groep vrienden naar de Efteling. Hier heb ik ontzettend veel zin in, lekker relaxen, even helemaal nergens aan denken en gewoon lol hebben! We gaan vroeg in de ochtend weg en komen dan 's avonds pas weer thuis dus ik denk dat ik he-le-maal kapot ga zijn haha. En nóg leuker, de volgende dag (donderdag) ga ik naar de FotovakSchool in Rotterdam voor een cursus fotografie. Hier heb ik heel veel zin in en ik ben erg benieuwd wat ik hier allemaal ga leren. Ook heb ik zondag een etentje met collega's bij een sushi restaurant. Ik ben écht geen vis eter maar gelukkig hebben ze daar ook vlees en andere dingen dus ik zal niet uitgehongerd weggaan. (hoop ik, haha) 
Wij gaan niet op vakantie. In februari zijn mijn vriend en ik samen gaan wonen dus we hebben besloten dit jaar niet op zomervakantie te gaan. Ik vind het wel heel erg jammer, ben wel heel erg toe aan zon, zee en strand maar het zit er gewoon even niet in. Wel gaan we begin januari volgend jaar iets heel leuks en spannends doen. Hier kan ik nog niet zoveel over zeggen maar dit deel ik later nog allemaal met jullie!

Voor degene die nog vakantie hebben: geniet er nog even van! Voor je het weet is het weer voorbij. En voor diegene die alweer naar school gaan: good luck, you can do it! Met goede moed en energie weer het schooljaar in en knallen!!


Liefs Anoeska.

3 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie!