zondag 18 augustus 2013

My Weekly Update augustus #3

Zoals jullie gister konden lezen heb ik eindelijk twee weken vrij. Ik ga verder niet op vakantie maar wel een hele hoop leuke dingen doen. Heb er nu al zin in! Hoe was de rest van mijn week? Dat laat ik je zien.



 Een nieuw product testen, kunnen jullie raden wat het is?


 Weer een hoop foto's en video's opgenomen, dus tijd om te uploaden!


Yoghurt met lijnzaad! Lijnzaad is ontzettend goed voor je, er zitten veel vezels in wat heel goed is voor je darmen. En het is nog lekker ook. 


 Teennagels een fris groen kleurtje gegeven.


Toen ik dinsdag thuis kwam van werk had ik geen idee wat ik moest eten. Ik had ook verder niks speciaals in huis gehaald dus ik besloot een eitje met kruiden te bakken en een salade van komkommer, tomaat, en mozzarella te maken.


De Allerhande lezen, ik krijg hier altijd zo'n trek van. Dit was een speciale Italië editie en mijn vriend en ik zijn gek op Italiaans eten. Dus ik heb heel wat inspiratie voor lekkere pasta recepten op kunnen doen.


Donderdagochtend moest ik mijn bloedsuiker laten meten bij de huisarts. Heb dit nog nooit eerder hoeven doen dus vond het best een beetje eng haha. Ik haat naalden of scherpe dingen in mijn lichaam dus ook dit was niet echt een succes. Maar mijn bloedsuiker was verder gelukkig helemaal in orde!


 Daarna gelijk door naar m'n lieve paardje. 


Ik had les met hem hoe ik een beetje aan de hand met hem aan de slag kan. Hij heeft een peesblessure waardoor er niet op hem gereden kan worden. Het is een druk paard dus hij moet echt aan het werk gezet worden anders gaat 'ie zich al snel vervelen.


 Mijn leuke everyday sokken van de h&m. 


 Bella tussen de basilicum plantjes.


Vrijdagavond zijn we bij de Ikea wezen eten. Heerlijk, en lekker goedkoop! We namen allebei patat met saté en een stukje taart als toetje. 


 Filmpjes opnemen.

Vrijdag kwamen mijn ouders terug van vakantie en kijk wat ze als cadeautje voor ons hadden meegenomen uit een Riverdale winkel! Twee spaarpotjes. Hoe schattig?


Zaterdagavond was de opening van de Zomerfeest week in Schipluiden. Schipluiden is een klein dorpje waar mijn vriend vandaan komt en ieder jaar in augustus is er een week feest met iedere dag een ander thema en leuke muziek. Vandaag (zondag) is er de hele dag jeu de boule en vanaf morgen is er dus elke dag iets te doen op het terrein waar het feest word gehouden.


Snappen jullie hoe dit werkt? Ik kan me nog herinneren van vroeger dat als je de deksel een beetje tactisch draaide dat folie meekwam. Maar ik sta nu elke keer dat spul eraf te plukken. Heel irritant zo 's ochtends haha.

& hebben jullie nog vakantie of alweer begonnen met school?

XO




1 opmerking:

Bedankt voor je reactie!